Avatar billede donut Nybegynder
02. marts 2003 - 19:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Specifikke particles

Hej *
Hvordan får jeg en particle emitter til, at bruge min modulerede model som particle... fx. til et regnvejr af frøer?
Avatar billede miss-g Seniormester
02. marts 2003 - 23:12 #1
Prøv også at finde svar her:

http://www.3dmaxer.dk/

Har på fornemmelsen at ikke mange ved noget om 3D max her *S*

Miss g
Avatar billede donut Nybegynder
02. marts 2003 - 23:29 #2
Takker  - det prøver jeg lige!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. marts 2003 - 11:45 #3
PArray måske... :] ?
Avatar billede justize Nybegynder
27. marts 2003 - 08:50 #4
Select din particle emitter og kig under modifiers rollout'en. Der skulle være en rollout, der hedder "Particle Type". Under den vælger du "Instanced Geometry" og scroller ned til "Select Object" - med "Select Object" valgt, kan du klikke på din model, og din emitter burde emitte den.
Avatar billede justize Nybegynder
27. marts 2003 - 08:52 #5
Hm, mindre fejl :)

Select din particle emitter og kig under modifiers rollout'en. Der skulle være en rollout, der hedder "Particle Type". Under den vælger du "Instanced Geometry" og scroller ned til "Select Object" - med "Select Object" valgt, kan du klikke på din model, og din emitter burde emitte den.