Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 10:56 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

MSN på MAC

Er der nogen som har et fif til indstillinger... vedr. problemer med at modtage vedhæftede filer i MSN fra en MAC...?
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 13:32 #1
men ikke på PC ?
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 13:37 #2
det kunne nemlig være p.g.a. router, at du ikke kan få noget igennem...
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 13:39 #3
- tak for din opmærksomhed...
nej det skal være til MAC... det er da utroligt at der ikke er nogen der svarer...? mon man skulle oprette spørgsmålet i en anden kategori..? eller er der bare ikke nogen som kører MSN på MAC...? jeg kender de første 7 mennesker der bruger MSN på MAC - og fælles for dem alle er ovenstående problem... derfor ville det jo være multi-rart hvis der var en som kunne komme med et FIF...
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 13:41 #4
jeg tror ikke det kan være routeren... hmmm... det er jo fælles for de 7 omtalte personer, som så vidt jeg ved har forskellige routere...
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 13:43 #5
PS. vil da gerne sætte point´s lidt op... hvis det er det... :-\
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 13:44 #6
Jeg kører MSN både på Mac og på PC
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 13:47 #7
ok! virker det ...?
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 13:47 #8
og hvad version... kører du på MAC...?
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 13:51 #9
Jeg kører version 2.1 på system 9.2.2
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 13:52 #10
Jeg tror altså mere det er routeren.  Prøv at tæske Mac direkte på internettet og se om ikke det skulle hjælpe
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 13:52 #11
ok! her er det 3.0 til osX
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 13:53 #12
nogen sidder i et firma hvor der ikke er mulighed for at køre uden om routeren...
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 13:57 #13
Så er jeg bange for du ikke får noget igennem :(
Jeg har nemlig samme  problem, når jeg sidder bag min router
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 14:04 #14
ok - øv! men du har ikke noge idéer til hvordan... man evt. kunne indstille noget i MSN...?
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 14:11 #15
Nej - det er jo ikke MSN, der bestemmer... Du kan kun komme rundt om den ved at komme  uden om firewall
Alternativ: AOL
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 14:13 #16
lige et eksempel: jeg sender fra WINXP til MAC OSX v/3.0 han modtager fint - men omvendt fungerer det bare ikke. Lidt mystisk...? det skal vel alt samme igennem routeren...
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 14:22 #17
Du må jo gerne sende ud gennem en firewall
Avatar billede landmark Nybegynder
28. februar 2003 - 14:25 #18
?? nu taler du om firewall...? før var det routeren..
stadigvæk... fra WINXP til MAC - han modtager fint! - men jeg modtager ikke hans filer på XP...? forstår det altså ikke helt...?
Avatar billede Jman Praktikant
28. februar 2003 - 14:26 #19
der er som regel indbygget en "firewall" i routeren