Avatar billede code_freak Nybegynder
22. februar 2003 - 19:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Banner bliver min hjemmeside

Jeg har en http server på vores netværk, og når jeg går ind på eksperten.dk bliver siden til Banner på eksperten... tror nok hellere i må kigge på det.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2003 - 19:51 #1
?
Avatar billede code_freak Nybegynder
22. februar 2003 - 19:59 #2
eksperten.dk's banner og annoncer bliver vist som min hjemmeside, på vores netværk
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2003 - 20:34 #3
Heh, er stadig ikke med på hvad du mener.

Hvad er din hjemmeside?
Avatar billede code_freak Nybegynder
22. februar 2003 - 21:37 #4
den bliver lagt ind i top-banner, bottom-banner og anocne banner på eksperten.dk
man kan side og surfe rundt på den fra eksperten
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2003 - 22:45 #5
Du er simpelthen nødt til at forklare det noget bedre.

Hvad bliver lagt ind i top-banner, bottom-banner og anocne banner?

Det giver overhovedet ingen mening det du skriver.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. februar 2003 - 22:59 #6
tror han mener lige som en iframe med hans side i istedet for bannerne her på siden.. er der ikke nogle der har skrevet om ligende før??
Avatar billede code_freak Nybegynder
23. februar 2003 - 09:13 #7
nemlig :)
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2003 - 09:15 #8
hmmm det skulle da lige være hvis du har benyttet mit "ingen reklamer tak" trick: http://webguider.dk/godbidder.asp?godbid=63
Avatar billede melange Nybegynder
23. februar 2003 - 10:36 #9
schulze << det ser spændende ud, men kunne man få en lidt dybere forklaring på hvad der egentlig sker når man gør det, og hvorfor det skulle få reklamer at forsvinde ?
Avatar billede melange Nybegynder
23. februar 2003 - 10:52 #10
schulze << hmm...egentlig fint trik du har der, men du burde lige tilføje:
127.0.0.1 adserver.adtech.de
til din liste, hvis det også skal virke på eksperten :)
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2003 - 11:13 #11
;)
Avatar billede jfl Nybegynder
24. februar 2003 - 16:52 #12
Jeg går ud fra at i er fortalere for at det skal koste penge at bruge websider, siden i bruger den slags tricks for at slippe for reklamer.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. februar 2003 - 18:35 #13
jfl-> Hvorfor svar?? du hjalp jo ikke med problemet ?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2003 - 15:57 #14
melange>Så er den tilføjet.