Avatar billede fromsej Praktikant
13. februar 2003 - 17:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tydeligere søgefunktion

Ville det ikke være en idé at ændre en lille smule i teksten , der kommer frem når man klikker på Opret spørgsmål.

>> Her kan du oprette et spørgsmål på Eksperten. Husk at vælge den rigtige kategori og at spørgsmål kun må oprettes 1 gang. <<
>>Inden du opretter spørgsmålet , så prøv søgefunktionen oppe i højre hjørne , der er en god mulighed for at finde hjælp der.<<

Det er tit de samme spørgsmål der kommer igen og igen , så hvis man blev gjort opmærksom på muligheden , kunne dette måske undgås.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
13. februar 2003 - 17:27 #1
*hørt hørt!!*
Avatar billede dmcn Praktikant
13. februar 2003 - 17:30 #2
Jeg tror spørgsmåls-oprettelses-siden er det forkerte sted at gøre opmærksom på funktionen. Når folk er ved at oprette et spørgsmål, har de allerede gennemgået "nu prøver jeg lige selv at løse problemet"-fasen, hvor man egentlig skal fange dem. Er de ved at oprette spørgsmålet, er de i forvejen så desperate, så de ikke gider spilde mere tid.
En generel fremhævelse af søgefunktionen tror jeg ville give bedre resultater. Hvordan? Have no idea. =)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. februar 2003 - 17:42 #3
>>n0rmality , der tror jeg altså du tager fejl.*S*
Alle de spørgsmål såsom , hvordan opdaterer jeg min BIOS , hvordan installerer jeg Windows , tror jeg simpelthen ikke på at folk har brugt søgefunktionen , inden de spørger.
At nogle så er for dovne til at bruge den , kommer vi ikke ud over , men andre vil bruge den.
En generel fremhævelse ville helt afgjort være bedre , evt kombineret med en vejledning for nye brugere alá http://exp.dk/spm/311700
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2003 - 19:32 #4
fromsej> den vejledning skulle være på vej - måske ikke lige som den der linkes til - men noget lign.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2003 - 19:46 #5
john_stigers>Hvor har du hørt det? Jeg fik ikke engang respons fra Admin på mit tiltag.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2003 - 20:11 #6
æhh... TROR nok jeg vist har misforstået det en lille smule - det jeg snakker om er en vejledning lidt som denne: http://www.friserverplads.dk/stigers/faq.htm
Avatar billede fromsej Praktikant
25. februar 2003 - 22:40 #7
Jeg lukker og tager alle points selv med begrundelsen " Jeg fandt selv løsningen , i får det bare ikke at vide Æv-bæv " *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2003 - 22:44 #8
schweinhund! Nu anmelder jeg dig sgu!

*gg*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
25. februar 2003 - 23:46 #9
<ironi>
Æv... havde ellers forventet at få _alle_ pointsne --- Mit "svar" var da _klart_ bedere end alle de andres - og eksperten er da TOTAL "dåhm" fordi der stadigvæk står "kommentar" ud for mit indlæg - bare fordi jeg glemte at skifte til svar - men det kan "skod-eksperten" jo ikke finde ud af at finde ud af... Og den betegner sig som et "vidensforum" - viden, my a$$!!
</ironi>

Ej - undskyld! - skulle lige af med nogle "ærgelses-aggresioner", nu hvor mine pointchancer i dette spørgsmål er blevet "forbigået" .... *SUK*

Fromsej >> Bare tag pointsne, jeg skal nok snyde dig og alverden for 0 point en anden gang... :-)) *LOL*

/Søren
PS: Nej - der er ikke et "at finde ud af" for meget i ovenstående :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
25. februar 2003 - 23:49 #10
bearhugx, john_stigers, fromsej, schulze og en masse andre dumme padder jeg ikke lige kan huske navnene på deaktiveres for at være dumme padder!!!!!!!!111 I sku satme ha tæv med et bræt!

(Nåja, coadmins må vel også lege med? :) )
Avatar billede bearhugx Nybegynder
25. februar 2003 - 23:54 #11
Jeg overvejer snart at gå i seng...

Men jeg vil da lige "more" folk med mit nyeste "dagbogs"-indlæg, nu hvor graden af alvor og mening i dette spørgsmål alligvel er gået fløjten...

[[ SPAM, SPAM, Eggs and SPAM (eller historien "Lucy got Lucky!" :-)  ]]

Ok ... I dag skete så det, som har ligget uundgåligt i luften længe...

SPAM-mails _for_ ANTI-SPAM software er begyndt at indvadere min ene hotmail-brevkasse... Et firma ved navn SPAMShock.com lover mig at blive spamfri - kvit og frit!...
Tillokkende med "ingen installation - ingen download" --- jaså..:-) ...

Men behøves jeg at blive påmindet om at jeg går glip af "et fantastisk produkt" på timelig basis! En mail -- er ok - men når jeg kan sætte mit ur efter, hvornår den næste "Lucy got lucky!"-mail dukker op - så begynder det at blive lidt belastende... !

Jeg undres over at "seriøse" producenter har valgt sådant et fremstød.... Hvilken del af "Unsolicited Commercial Email" er det lige, de ikke forstår :?

Ironien er total når jeg får den ene mail efter den anden, som proklamerer at "now Lucy only gets the mail she want" .... Bare at jeg var Lucy !!! * SUK *

/Søren Munk Skrøder

PS : Microsoft's JunkMail-filter virker her lige så godt, som et hvert andet MS produkt... Tja.. Man kan ikke vinde hver gang....
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2003 - 12:17 #12
n0rmality> *lol* dejlig frisk coadmin der ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
26. februar 2003 - 12:31 #13
n0rmality> Når du når til mig med det bræt , er minimumskravene 1,5 m langt forskallingsbræt trykimprægneret , jeg mangler lige sådan en stump på mit rækværk.*GH*