Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:31 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Tomt på toppen

Nu har jeg besluttet mig for et pro-abonnement, og det ser jo umiddelbart ud til at det kører meget godt (og hurtigt)

Nå, men til det konkrete forslag:

Hvad med at der blev mulighed for sit eget topbanner?

Jeg har ikke lyst til at se på de grimme reklamer i toppen (hence the title :o), hvad med at lave en mulighed for selv at vælge hvad der skal være der?

Fx har jeg et stykke grafik jeg godt kunne tænke mig at have deroppe istedet. Der behøver jo ikke være hostingmulighed, bare mulighed for at indtaste et link til noget selvvalgt grafik.

Er det for kryptisk?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 13:31 #1
du kan jo lave en 404fejlside, og så fuske lidt med din host-fil, så kan du :)
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. februar 2003 - 13:32 #2
Hva' med bare at smide et større "Eksperten"-logo ind eller noget...?
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:34 #3
Jeg har ikke lyst til at fuske med noget som helst, bare fylde den tomme plads ud...!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 13:36 #4
ok - men tror du selv på at admin laver noget der er så ligegyldigt ?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2003 - 13:40 #5
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=12 - og fjern det grimme topbanner :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2003 - 13:40 #6
:)
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:40 #7
Ikke som det pt. ser ud, men jeg går da ud fra, at det kommer på hans liste over forbedringsmuligheder...

admin >>
Det ville være en service, jeg ville værdsætte :o)
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:42 #8
john_stigers >>
Jeg HAR fjernet det - der er bare så tomt nu...

Jeg kunne godt tænke mig muligheden for elsv at lægge noget derop, fx et billede af min (imaginære) slange, eller min drømme-limosine, eller den riffel jeg så brændende ønskermig at skyde med, eller hvad ved jeg...!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2003 - 13:45 #9
aha :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 13:46 #10
jeg har jo faktisk fortalt hvordan du kan gøre - men gider du lytte næh nej ;)
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:48 #11
:o)
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:50 #12
Jamen... jeg ønsker jo bare at admin ser dette... Er det for meget at forlange *snøft*?

Jeg... jeg... jeg... jeg... _stammer?!?

Har du hørt min dybfølte og hudløse bøn admin? Eller taler jeg for lukkede døre? AAARRRGGGGHHHHH... Jeg kan ikke mere!!! Jeg ... *sigh*

Must... join... convent...! Bye!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 13:51 #13
*lol*
Avatar billede admin Novice
13. februar 2003 - 13:53 #14
Jeg er enig i at der er lidt tomt på toppen, hvis man ikke ønsker at se top banneret, så jeg vil se på en løsning :)
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:55 #15
Wheeeee!!! Så kan jeg godt lade være med at sende denne mail:

To: convent@tibet.com
From: confused@denmark.dk
Subject: Help me...!
Text: "Hi there, prepare yourself! I'm coming!!!"
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 13:56 #16
hatten af for admin :)
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 13:58 #17
metal_hansen >>
Hvordan vidste du jeg har hat på? Overvåger du mig? Gør du? Gør du? Hvor er kameraet? Svar mig!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 14:08 #18
prøv at kigge over venstre skulder - lige ved reolen...
Avatar billede exp Juniormester
13. februar 2003 - 14:10 #19
damn... you're good!

admin >>
tak :o)