Avatar billede frederikshavn Nybegynder
12. februar 2003 - 17:52 Der er 3 kommentarer

film

jeg henter film mm.inde på emule,men downloaden går meget langsom,er der nogen mulighed for at man kan downloade hurtigere.
Min internetforbindelse er webspeed 512-128.
Avatar billede dmcn Praktikant
12. februar 2003 - 18:10 #1
www.exp.dk/regler.phtml - læs, forstå og luk spørgsmålet hurtigst muligt. Ulovligheder får du *ikke* hjælp til her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2003 - 19:32 #2
Det ville nok være det hurtigste, at gå ned til din lokale filmpusher, og KØBE dine film ,i stedet for at hente den på nettet :)
Avatar billede lighterus Nybegynder
15. februar 2003 - 20:06 #3
Sjovt som man tænker hvad man vil....
Det er sandt der er ulovlige film at hente over p2p-netværk, men der er skam lovlige, herunder Quake 3 film som jeg henter meget ned af(og det er ganske lovligt).

Du kan ikke gøre noget for at få højere hastighed... Det fungerer på den måde at du henter fra andre som deler noget og jo flere der har en fil desto hurtigere går det...