Avatar billede offer Nybegynder
02. november 2000 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

statiker

hej

er der nolge der kender nolge steder på nettet hvor man kan finde noget statik om hvem der besøger hvilke hjemmesider jeg tænker på årgang, køn m.m.

Avatar billede urth Nybegynder
02. november 2000 - 09:21 #1
statistik?
Avatar billede urth Nybegynder
02. november 2000 - 09:25 #2
www.f@kdis.dk
Avatar billede offer Nybegynder
02. november 2000 - 09:32 #3
det jeg skulle bruge nolge oplysninger om hvikle hjemmesider \"unge\" bruger mest (jeg er i gang med at uddanne mig til multimediedesinger og der skal jeg bruge disse tal til en projcet)
Avatar billede urth Nybegynder
02. november 2000 - 09:41 #4
Så må du nok selv igang med at spørge dig frem blandt de unge.
Avatar billede crunch Nybegynder
02. november 2000 - 11:39 #5
ja der er forskningsministeriets raport \"det digitale danmark..\" - den er selfølglig ikke helt ny længere... http://www.detdigitaledanmark.dk
ellers er der reklamebereauernes analyse... jeg ved ikke om den findes mere..

det er et stykke tid siden jeg havde brug for sådanne tekster.

Avatar billede offer Nybegynder
23. november 2000 - 08:15 #6
hej igen der er nu 2 selskaber der er begyndt at lave sådan målinger jeg havde brug for men det er forsendt til det jeg skulle havde brugt dem til men for en god orden skriver jeg dem her

http://www.mmxieurope.com/home.jsp?language=dk

http://www.acnielsen.aim.dk/

jeg håber at der er andre der kan bruge mine svar