Avatar billede dly Nybegynder
09. februar 2003 - 01:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til banner

Hey! Jeg har et webfirma men vil gerne kunne tilbyde kunderne at få lave et banner, men hvilket program er bedst at bruge til dette formål? Gerne et der evt. kunne virke sammen med diverse adobe programmer!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. februar 2003 - 01:57 #1
adobe imagerady er helt kanon :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. februar 2003 - 01:57 #2
imageready*
Avatar billede dly Nybegynder
09. februar 2003 - 01:58 #3
Thanks
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. februar 2003 - 02:01 #4
bare sig hvis du skal ha hjælpe til det..!
Avatar billede dly Nybegynder
09. februar 2003 - 02:03 #5
Tak, ska jeg bar lave billedet i Illustrator og så importerer det i Imageready? Jeg er ny bruge, så hvor faen gir jeg dig pointene?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. februar 2003 - 02:05 #6
jeg laver svar og så gir du point, men næste gang så er like 15-30 point nok til sådan et simpelt spørgsmål :)

derudover så ja bare importer det til imageready...og måde du laver animationerne på er at hvert billede er et layer hvis du forstår...!
Avatar billede dly Nybegynder
09. februar 2003 - 02:07 #7
Okay, men hvad er størrelsen på en normalt banner?
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2003 - 02:10 #8
Avatar billede staz Nybegynder
10. februar 2003 - 07:48 #9
dly >> Før du begynder og "sælge" bannere tror du så ikke du skulle sætte dig lidt ind i hvordan og hvorledes. Jeg mener, du ved ikke engang hvad for et program man bruger til og lave dem i?

Hvis jeg var dig ville jeg gå i Opgaver > Grafiske opgaver og lave et par bannere for nogle (gatis vel og mærke) så du kan få en fornemmelse af hvad det er.

---- Staz ----
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. februar 2003 - 08:15 #10
sad med samme fornemmelse da jeg så spørgsmålet ;)

Lidt lige som at starte et tømmerfirma uden at vide hvad en hammer bruges til ;)