Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2003 - 14:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point pr dag

Hvorfor er det egentlig man får 5 point pr dag på eksperten?

Hvorfor ikke bare sige at alle point skal optjenes?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. februar 2003 - 14:15 #1
Bla. fordi man som begynder ikke kan svare på ret mange sp. Det kan jeg huske var gældende i mit eget tilfælde for et par år siden.
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2003 - 14:18 #2
Vurderingsspørgsmål, designfeedback etc. plejer da snildt at kunne kaste nogle point af sig :o)

Jeg var da heller ikke verdensmester da jeg startede, men jeg tjente da lidt point i ovenstående kategorier...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. februar 2003 - 14:19 #3
Fint nok - men det er jo ikke alle der gider og glo hjemmesider konstant.
5 point er heller ikke ret meget.
Avatar billede ladyhawke Novice
07. februar 2003 - 14:20 #4
ja, men det kan være svært og nogle føler måske ikke at deres mening er relevant i forhold til de mere garvede...

Det eneste upraktiske jeg kan se ved de 5p er at gamle konti på eksperten, som ikke bliver brugt, ligger meget højt på toplisten... Man kunne måske give 5p pr. dag indtil f.eks. 500p så måtte man tjene resten....
Avatar billede angam Nybegynder
07. februar 2003 - 14:21 #5
Det er egentligt meget logisk. Hvis ikke der blev givet points hver dag, kom der jo aldrig flere points i "omløb" andet end de 300 points man starter med.
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2003 - 14:22 #6
se den side af sagen havde jeg ikke lige luret, angam...
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2003 - 14:25 #7
angam> den havde jeg sgu heller ikke luret :)
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2003 - 14:31 #8
Tror vist angam hapser point her...! Alle "0" :o)