Avatar billede tagryggen Nybegynder
29. januar 2003 - 23:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Norton Personal Firewall 2003 - porte (telnet og ping)

Jeg har et problem med Norton Personal Firewall 2003.
Når jeg tester min firewall, får jeg at vide at portene for ping (icmp) og telnet (23)  er åbne.

Hvordan sætter man disse porte til at køre i "stealth-mode", så de ikke er synlige udadtil.
Avatar billede ebe Praktikant
30. januar 2003 - 00:07 #1
jeg har kun 2002, men se efter om den er oplistet under internet security, optioner, udvidede optioner, andre. hvis den er det, fjern den fra listen, så skulle den være skjult. hos mig virker det.
Avatar billede ebe Praktikant
30. januar 2003 - 00:08 #2
jeg kender ikke 2003, men systemet skulle vel være det samme
Avatar billede ebe Praktikant
30. januar 2003 - 01:18 #3
eksperten kokser, jeg kan ikke se det du har skrevet til mig, og det jeg har svaret nu.
Avatar billede ebe Praktikant
30. januar 2003 - 01:25 #4
når jeg skal åbne eller lukke en port, går jeg ind i norton firewall (internet security). jeg har den på tysk, men jeg prøver på at oversætte menupunkterne. jeg vælger options, advanced options, others. der kan jeg se en  liste med porte som overvåges, og kan tilføje eller fjerne porte.
Avatar billede ebe Praktikant
07. marts 2003 - 08:19 #5
takker! :)