Avatar billede ds-zim Nybegynder
29. januar 2003 - 17:38 Der er 1 løsning

.: Key Logger Issues :.

Jeg har brug for at få sporet den bruger som er ansvarlig for indtil flere bandit-handlinger og
har derfor valgt at benytte noget key- & weblogger software.
Umiddelbart har jeg fundet frem til disse produkter & er interresseret i at høre erfaringer
og/eller forslag til andre produkter/løsninger/overvejelser som burde gøres i denne forbindelse.

Spector Pro      - www.spectorsoft.com
Home Key Logger  - www.spyarsenal.com
Family Key Logger - www.spyarsenal.com
Real Spy Monitor  - www.go2share.net/spymonitor

Tilføjes skal;
-at der at tale om et offentlig tilgængeligt netværk og at intentionen er at få tildelt karantæne
til evt. "forbrydere", som misbruger netværket & ødelægger andres muligheder.

Cheers ! ,

DS-Zim

PS.: Point uddeles rundhåndet til erfaringsmæssig argumentation
Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. februar 2003 - 18:42 #1
Er alt inden for "spyware"-området totalt tabu & "tys-tys" ?
Jeg har brugt Family Key Logger med (broget) succes, og
kan anbefale det til alle som er i den uheldige grøft at
have behov for at snoope brugere ...

Zim Out