Avatar billede Trine Nybegynder
29. januar 2003 - 10:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er jeres mening om Nokia 7210

Hej med jer

Har du - eller kender du en der har en Nokia 7210? Så vil jeg meget gerne høre din mening om denne mobiltelefon.

Det jeg gerne vil vide er:
Om den føles som en omgang billig plastikjuks?
Om fotos på display er i ok kvalitet?
Hvilke af standardfarverne er flottest i virkeligheden?
Hvordan er knapperne?

Fortæl hvad du har at fortælle om den mobiltelefon.

Min nuværende mobil er en Samsung T100. Der siges jo, at andre displays ikke kan samlignes kvalitetsmæssigt med denne.

Mvh. Trine / MissKat
Avatar billede Trine Nybegynder
29. januar 2003 - 10:22 #1
Mine overvejelser ang. anskaffelse af ny mobil går på: Nokia 7210, 6610 eller 6100.
Avatar billede nse Nybegynder
29. januar 2003 - 16:40 #2
Jeg har en.. Jeg solgte min 8310, fordi den ikke fungerede... Jeg kan kun anbefale 7210, det går hurtigt, selvom man har 100 beskeder i indbakken åbner den indbakken i løbet af 1-2sek, hvorimod andrer telefoner varer det en evighen.. Farvedisplayet er flot at kigge på og spillene er meget sjove og avancerede i forhold til ældre telefoner..
Telefonens design er gennemført. Tasterne er dejlige at røre ved og de larmer ikke..
http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/anmeldelse_vis.asp?anmeldID=1381

Alt i alt et godt køb efter min mening...
Avatar billede Trine Nybegynder
29. januar 2003 - 21:32 #3
Jeg overvejer at købe en brugt. Kan få den for 2800 kroner.
Avatar billede Trine Nybegynder
30. januar 2003 - 21:31 #4
Jeg har fået mig en 7210 nu, købte den brugt. Skærmen er skuffende i forhold til en Samsung T100. Ærlig talt, så virker den meget plastik-japser agtig. Det ender nok med, at jeg sælger den igen.

NSE: Måske du kan svare på mit andet spørgsmål om 7210 > http://www.eksperten.dk/spm/311637
Avatar billede jesdaking Nybegynder
26. april 2003 - 21:41 #5
Hallo der!

Du kan købe min Samsung sgh t100 for 2000kr.
Er det et tilbud eller hvad!!!!

Masser af tilbehør:
Min egen cd med 4000 nye ringetoner programmer billeder.
Headset og ekstra batt, pc link og org embalage. 1 år gammel.
Avatar billede Trine Nybegynder
27. april 2003 - 18:38 #6
Øh hej...Mig du spørger?? Nej jeg vil ikke købe en T100. Nu har jeg en 6610, som bare er perfekt til mig. Den er både stilren i design og dejlig at bruge (knapperne osv).

Den er 100 gange bedre end den T100. Måske ikke skærmen nej, men alle funktionerne. Muligheden for at opdatere spil, programmer og alt sådan noget til den, og hukommelsen til sms-beskeder...kan rumme langt over 100 beskeder, hvor samsung'en kun kunne rumme 1/4 af dette...hehe