Avatar billede jaybee Nybegynder
27. januar 2003 - 23:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

adgangskode i Windows XP

Har nyinstalleret min Windows XP på bærbar computer. Installationen går fint, indtil XP skal starte første gang. Her skal jeg skrive adgangskoden. Men HVOR finder
jeg den. Jeg har ingen angivet, og hentydes der til bios,
kan det ikke passe, da denne er slået fra. Så jeg er på Herrens Mark, som det hedder. Kan nogen hjælpe??
Avatar billede taskmgr Nybegynder
27. januar 2003 - 23:41 #1
Har du prøvet at lade være med at skrive et password?
Avatar billede been Nybegynder
28. januar 2003 - 00:03 #2
Hvis ikke du har angivet en under installationen så er den defaukt sat til blank=inget password som taskmgr også skriver
Avatar billede taskmgr Nybegynder
28. januar 2003 - 00:06 #3
been: Når der nu er gået 20 minutter siden jeg svarede, hvorfor smider du så det samme svar som mig?
Avatar billede jaybee Nybegynder
28. januar 2003 - 08:49 #4
Som sagt har jeg ikke angivet noget password under installeringen.
Hvis default er "blank" gælder det ikke min XP. Derudover har jeg
sikret mig, at der ikke eksisterer noget password i bios på den
bærbare. Det hele er noget mystisk.
Avatar billede peet-49 Novice
28. januar 2003 - 09:20 #5
Det ordner du alt sammen i kontrolpanel-konti. Hvis du ikke vil have password skriver du ingen-anvend og OK
Avatar billede jaybee Nybegynder
28. januar 2003 - 10:05 #6
Problemet er, at XP slet ikke er nået ind til kontrolpanelet endnu. Den vil slet ikke indlæse skrivebordsikoner, herunder startknapper, før jeg har angivet et password. "Klik på brugernavn for at starte" og en rubrik, der
vil have et brugernavn, er det eneste jeg ser. Uanset hav jeg skriver, herunder ingenting er vsrate: "enten findes det angivne domæne ikke, eller også kunne der ikke oprettes forbindelse til det. SUK.
Avatar billede peet-49 Novice
28. januar 2003 - 10:29 #7
Der er noget, der er misset for dig under installationen. Start en ny installation, formater og nyinstaller, og følg med under installationen.