Avatar billede bentn Nybegynder
24. januar 2003 - 19:17 Der er 14 kommentarer

Edit

Yo Eks.
Kunne i ikke lave det sådan at man kan Edit
i sine indslag/topic....?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2003 - 19:21 #1
Der foregår så mange diskussioner på eksperten - Forestil dig så hvordan de vil fremstå hvis man kunne ændre midt i teksten.

Jeg vil medgå at man måske bør lave en "preview" funktion inden man opretter/poster, men det vil kun skabe endnu mere debat hvis folk fra at have skrevet "dit røvhul" ændrer det til "honeyskattermuser". Bare for at skære det helt ud.

/Nikolaj /coadmin :))
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 19:25 #2
eller hvis en har skrevet at han har downloadet alle nyeste biograffilm og ændrede det Nettos indkøbskatalog efter  første person sagde FY... Den holder altså ikke :)
Avatar billede Spotgun Seniormester
24. januar 2003 - 19:27 #3
Det er en passende funktion på nogen forums, men det holder ikke rigtigt her.
Avatar billede bentn Nybegynder
24. januar 2003 - 19:36 #4
Det er jo lidt irri at skrive forkert,både i tekst on henvisning til evt.links. Så det ville være rart lige at kunne ændre dette.

I stedet skriver folk og "undertegnet" så flere kommentaer for at gøre opmærksom på det de har skrevet er forkert, og inden de for oplyst  dette, er nye indlæg kommmet til så man skal til at finde tilbage til det indlæg personen hentyder til.

Det er jo nogle gange lidt rodet..
Ulempen er jo også at man tror at der er kommet nye indlæg i emnet, men så det bare tit en rettelse.
- tænk over det, det virker! - også fordi der tit bliver svaret hurtigt pga. af point

"preview" syntes jeg er en dårlig løsning, da det ikke er sikkert at man ser fejlen på det tidspunkt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. januar 2003 - 19:37 #5
Kunne det så ikke bare lade sig gøre ved de spørgsmål man selv har oprettet. Synes ofte man ser at man hurtig lige fået skrevet det ned, og bagefter finder man så fejl som man så sidder og kommer med rettelser til.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2003 - 19:39 #6
jakob - Det bliver lidt det samme. Reagerer jeg på et spørgsmå så er det måske 1-2-3 minutter efter det er oprettet at jeg går i gang med en løsningsmodel - Retter folk det i melletiden så kunne jeg have sparet 1200 forklaringer.

Det eneste der rigtigt batter er simpelthen at fok tænker sig om når de opretter og spørger.
Avatar billede bentn Nybegynder
24. januar 2003 - 19:40 #7
ja okay westhi, u got a point....
Kan godt se det, hvis nogle bliver anmeldt. Det er bare lidt irri ikke at kunne ændre nogle gange i sin tekst.hvis man skriver forkert eller andet.
Avatar billede hono Nybegynder
24. januar 2003 - 19:40 #8
Det går slet ikke i forhold til pointsystemet. Hvis der skal være reel mulighed for at vurdere om pointene er givet rimelige ud, må man vide hvem der har skrevet hvad hvornår. Specielt nu hvor man kan kan "vinde" expPro-aboonomenter hvis man får mange point, er der vel relativ høj risiko for, at nogle vil forsøge at snyde mht. pointene. En edit-funktion vil øge mulighederne for snyd og uklarhed betragteligt!

Hono
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2003 - 19:45 #9
stavefejl ij mjit ijnjdlæg er gratis og ikke til at rette.... *LOL*
Avatar billede slowboat Nybegynder
24. januar 2003 - 19:49 #10
En stavekontrol kunne måske være berettiget, men er det ikke for meget, at forlange ? Den ville også få det svært !-)
Avatar billede bentn Nybegynder
24. januar 2003 - 20:04 #11
Lukker. - it can be done l guess.
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. januar 2003 - 15:48 #12
Det er nu ikke så svært lige at skrive sit indlæg i word/WP eller hvad man du har af tekstbehandlings program. Hvis jeg ved jeg skal skrive et langt indlæg skriver jeg det gerne i Word for bedre at kunne overskue helheden af teksten. Samt word kan finde de værste stavefejl ;)
Avatar billede bentn Nybegynder
25. januar 2003 - 16:14 #13
Jo, men mange af de svar du finder her bliver skrevet ret hurtigt for at opnå points, - Den der kommer først til møllen...

Og nu er det ikke kun stavefejl, men måske sætninger du vil ændre, måske mangel på ord for at budskabet bliver tydeligere eller andet...ændre links what ever...

Der er bare lidt surt ikke at kunne edit i sine indlæg, men jeg kan nu godt forstå det ikke kan lade sig gøre p.t. pga Eksperten's regler, poingsystem m.m
Avatar billede ldrada Nybegynder
28. januar 2003 - 11:40 #14
man skal jo også tænke på dem son engang imellem tænker sig om og bruger søgefunktionen på exp. for at finde svar på deres spørgsmål, de skal jo også helt klart kunne forstå hdåad jwk sjrovet (hvad jeg skriver)