Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. januar 2003 - 09:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cursor-makering på 'Luk annonce' ?

Kære venner.

Er det muligt at få sat en cursor på 'Luk annonce', så vi kan få lidt visuelt feedback, når vi har onMouseOver ?

F.eks.: style="cursor:crosshair" eller se-resize / s-resize

En alm. cursor nok vil være uhensigtsmæssig, da vi så (måske) vil være i tvivl om vi klikker på reklamen i stedet ...

Mvh. Tony
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2003 - 09:46 #1
Her hos mig kommer der en hånd frem, når du kører over "Luk annonce", så er det ikke feedback nok?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. januar 2003 - 09:48 #2
Hmm, det gør der ikke hos mig. Der har jeg bare den almindelide default.

Ser med IE 5.5 på w2k ...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2003 - 09:53 #3
Skal ikek kunne sige hvad det skyldes, kan bare sige hvordan det ser ud her:

Pt sidder jeg ved en IE6.0 w98, men det samme er ved IE6.0 XP
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. januar 2003 - 10:04 #4
OKi Jakob :)

Jeg har testet med en anden computer med IE 6.0 og der har jeg hånden over reklamen og over 'Luk annonce', men ikke i IE 5.5 ...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2003 - 10:05 #5
Så kunne du jo overveje at opgradere!
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 12:32 #6
endvidere er det pisse iriterende at når man som pro bruger har valgt annoncen fra, står der stadig luk annoncen, hvad jeg mener er uhensigtsmæssigt. den kunne da fjerne det hele så
Avatar billede admin Novice
22. januar 2003 - 14:26 #7
Disse fejl skulle gerne være rettet nu.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. januar 2003 - 15:11 #8
Fejl er vel så meget sagt :) ... bare et ønske

Desværre kan jeg ikke se din nye cursor ...
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. januar 2003 - 17:12 #9
Såvidt jeg kan se (Netscape 7) kan man klikke 'luk annonce' såmeget man vil, ved enhver reload eller skift til andet billede kommer den igen.