Avatar billede venturer Nybegynder
20. januar 2003 - 15:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Visning af tidspunkt for accepteret svar

Jeg tænkte det kunne være rart at se hvornår et spørgsmål er blevet lukket (hvornår et svar blev accepteret).

Som det er nu kan man se hvornår spørgsmålet blev oprettet samt hvornår de enkelte svar/kommentare er oprettet. Men jeg svaner lidt at se på hvilket tidspunkt en besvarelse er blevet accepteret.

Specielt hvis man logger på og finder 50 point ekstra som så viser sig at være fra en månedgammelt spørgsmål man har deltaget i.

Lad mig høre andres meninger om dette.

10-4 og en skumbanan
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. januar 2003 - 15:27 #1
Jeg savner det ikke, da jeg ser det ud fra de mails, der bliver tilsendt.

/J
Avatar billede venturer Nybegynder
20. januar 2003 - 15:31 #2
Det er klart at der stadig er mails hvor det står i.
Personligt kan jeg bare godt lide at kunne se det hele i browseren. Det er nemlig ikke alle steder jeg er hvor jeg har adgang til min mail (ikke uden at skulle til at logge på via webinterface og alt muligt andet besværligt)
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. januar 2003 - 15:33 #3
Jeg bruger en Hotmail, så jeg har altid adgang.
Men nu bruger jeg det heller ikke så meget til point, bare der er nok når jeg selv skal stille et spm...

just my few cents:-)

/J
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
01. februar 2003 - 22:13 #4
Det burde ikke være svært at implementere, ideen er god, så jeg vil gerne støtte dette ønske!

jones_net >> fair nok, men det skal da ikke stoppe os andre i at få det
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. februar 2003 - 09:13 #5
k.harritsoe>> Nej det skal ikke stoppe jer andre - venturer spørger bare efter vores meninger, og så delte jeg min:-)

Jeg går stærkt ud fra, at venturer mente både positive og negative... Ellers er der vel ikke rigtigt grundlag for at finde ud af, om det er nødvendigt eller ej;-)

Men at kave det burde umidelbart ikke være svært...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. februar 2003 - 09:14 #6
kave = lave

/J
Avatar billede venturer Nybegynder
02. marts 2003 - 14:59 #7
Luk & Sluk A/S