Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 13:56 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ExpNote...

Hvorfor er vindue tomt, når jeg kører ExpNote:

http://www.demaweb.dk/expnote.jpg
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 13:57 #1
Som I kan se, så er jeg logget ind...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. januar 2003 - 13:58 #2
har du slået det til under din konto ?

www.exp.dk/konto.phtml
Avatar billede mogw Nybegynder
19. januar 2003 - 13:59 #3
Den viser kun når der kommer nye indlæg i de kategorier som du abbonerer i, jeg undrede mig nemlig over det samme.
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 13:59 #4
Ja.. Det har jeg!...
Nu har jeg også fået en besked i klienten, om at jeg har oprettet dette spm.! Men jeg har f.eks. ikke modtaget noget om, at du (jelzin101) har kommenteret mit spm.!
Avatar billede dsj Nybegynder
19. januar 2003 - 13:59 #5
Det er fordi du ikke fra expnote-serveren har fået tilsendt nogle data. Har du sørget for her på sitet at tilmelde dig expnote?

Se http://expnote.exp.dk/?side=kdownload

Skriv helst til dj@nidaware.com om fejl, ideer osv. omkring expnote!
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 14:00 #6
mogw >>

Det er jeg klar over...
Avatar billede dsj Nybegynder
19. januar 2003 - 14:00 #7
Indtil videre bliver man kun oplyst om nye spørgsmål, IKKE om svar/kommentarer osv.

Det skyldes at funktionerne her på eksperten endnu ikke er implementeret. Admin vil kigge på det på tirsdag.
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 14:01 #8
dsj >>

Ved du hvor tit klienten opdaterer?
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 14:02 #9
Oki.. Så er det jo derfor!... :)
Det står da ikke på expnote.exp.dk!?
Avatar billede dsj Nybegynder
19. januar 2003 - 14:03 #10
Ja, det er jo mig der har lavet alt gøjemøget :)

Klienten opdaterer ikke af sig selv, men står konstant og lytter på input fra serveren.

Der kan være problemer med at klienten ikke modtager beskeder, hvis portene i ens router eller firewall er lukkede for UDP-trafik. En snarlig opdatering til klienten vil gøre, at man selv kan vælge hvilken port klienten skal lytte på.
Avatar billede dsj Nybegynder
19. januar 2003 - 14:04 #11
dennism >> http://expnote.exp.dk/?side=test :

"Expnote-tjenesten kører nu som offentlig test.
Endnu er alle funktioner ikke implementeret på eksperten.dk (indtil videre notificeres kun om nye spørgsmål i de kategorier man abonnerer på), men det vil ske i snareste fremtid." :)
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 14:06 #12
dsj >>

Oki...
Vidste ikke at du var programmør på klienten!...
Iøvrigt; Godt arbejde! :)
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 14:06 #13
Hvem har lavet HP'en?
Er den ik lidt kedeligt!?
Avatar billede dsj Nybegynder
19. januar 2003 - 14:24 #14
Jo, hjemmesiden er lidt kedelig, idet jeg også har lavet den. Jeg har simpelthen ikke tid til at lave det hele lige godt. emileej har arbejdet på et nyt design, men han har også meget travlt sååå

Hvis én af jer vil lave noget design og være webmaster så skriv endelig til mig på ovenstående e-mail !!
Avatar billede dennism Nybegynder
19. januar 2003 - 14:47 #15
U Got Mail :)