Avatar billede teepee Nybegynder
17. januar 2003 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point til - kategori

Kunne man ikke oprette en "point til" kategori så vi slipper for at modtage ligegyldige mails når der uddeles point i en kategori som man abbonnerer på?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2003 - 18:01 #1
vil jo ikke være helt smart, da toplisten så ikke ville være korrekt, men kan da godt følge ideen
Avatar billede teepee Nybegynder
17. januar 2003 - 18:03 #2
Eller måske lave en slags checbox, der gør at den der opretter spørgsmålet kan informere exp.dk om at der ikke skal sendes mail til abonnenter lige netop i denne situation?
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. januar 2003 - 12:27 #3
>>teepee
Dårlig ide med det sidste... Så ville mange begynde at gøre deres spørgsmål private, så f.eks. kun deres venner på ICQ/MSN fik et link... Det ville sandsynligvis også øge en risiko for snyd! ;)

Dit spørgsmål har været debateret før, og der blev konklussionen vist at det bedste ville være at oprette et nyt "Point til"-spørgsmål i samme kategori for ikke at gøre Top-listen alt for misvisende! ;)

//hermandsen
Avatar billede teepee Nybegynder
20. januar 2003 - 13:28 #4
Og jeg som troede at siten var til for at skabe kontakt mellem folk med viden og folk der har brug for den. Jeg er personligt fløjtende ligeglad med pointene, men det er der åbentbart nogle der gør. Jeg må jo åbenbart bare slå mine abonnementer fra så jeg slipper for ligegyldige mails.
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. januar 2003 - 13:39 #5
>>teepee
Bare ignorer dem! ;)
Ellers tager det jo ikke synderlig lang tid at hente et Eksperten-spørgsmål vha. en ADSL-forbindelse (ved ikke hvad du har)...

Synes da heller ikke der er vildt mange af den slags spørgsmål... Jo, måske i Fri Debat, men hvis man er tilmeldt den, så er man vist alligevel forberedt på en hel del mails! ;)

//hermandsen
Avatar billede fromsej Praktikant
28. januar 2003 - 11:36 #6
Jeg bruger også konsekvent "Fri Debat" til at lave pointoverførsel (LOVLIGE) i.
Som Hermandsen , helt rigtigt , skriver , hvis du er tilmeldt den kategori får du alligevel en masse mails hver dag.*S*