Avatar billede jsbananen Nybegynder
17. januar 2003 - 11:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Event når alle billeder på siden er hentet?

Hej!

Findes der er event der kører, når alle billeder på en side er hentet?

Eksemplet kunne være at man popper en alert op når siden er hentet færdig.

Skal bruge det til en side med mange billeder på, og der er javascript-funktionalitet der først må bruges, når siden er hentet færdig, da der ellers vil komme fejl.
Avatar billede josini Nybegynder
17. januar 2003 - 11:14 #1
Du kunne måske bruge: <BODY onload="whateverjavascriptfunction()">
Avatar billede jsbananen Nybegynder
17. januar 2003 - 11:20 #2
Nu har jeg afprøvet det, og det virker!

Jeg gik bare som en selvfølge ud fra det kun gjaldt for selve html'en. Det burde jeg nok lige ha tjekket. ;)

Tak for svaret. :)