Avatar billede athlon-pascal Juniormester
15. januar 2003 - 15:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PROblem med Eskperten

Jeg har et meget stort PROblem, under http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=5 når jeg vælger "Send spørgsmål tekst i mails om nyt spørgsmål" og "Send indlæg tekst i mails om nyt indlæg" og trykker på "Udfør", så kommer der en ny side (http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=1) med en orange "OBS"-boks (Under "Dine data"-boksen) med følgende tekst: "Din konto er ikke aktiv. Dette kan skyldes at du ikke har godkendt din E-Mail adresse ved at klikke på det link der er sendt til den. Ret evt. din E-Mail adresse."

Derudover står der i "Dine data"-boksen:
"Navn  "
"Point 0 "
"Point ude 0 "
"Placering 0 "

Der står også på selve siden: "Kontoen er ikke aktiv"!

Desuden står der: "Dine data er nu opdateret." ...

Det hjælper at gå til forsiden og logge ind igen, men når jeg så prøver at gøre det som jeg skrev i starten igen sker der det samme.

Jeg er sikker på jeg er pro, hvilket tydiligst ses ved at der ikke er reklamer og at jeg har boksene "Nyeste indlæg, spm" og "Nyeste indlæg, dine spm".
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
15. januar 2003 - 15:14 #1
Eskperten -> Eksperten
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 13:42 #2
Flytter spørgsmålet
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 15:22 #3
Øv! Kom til at oprette det nye spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/305859) i samme kategori :(
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 15:25 #4
Hvis en CoAdmin skulle komme forbi -> Kan du ikke flytte DET NYE spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/305859) til Eksperten : Generalt ?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. januar 2003 - 15:25 #5
er gjort
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 15:26 #6
Tak igen :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 15:46 #7
Vent, der står ganske vist "Du er her : Eksperten : Eksperten : Generelt : Problemer med Eksperten Pro :", men spørgsmålet er stadigvæk på spørgsmålsoversigten for "Eksperten : Eksperten : Hjælp Eksperten" og ikke på spørgsmålsoversigten for "Eksperten : Eksperten : Generelt" ...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. januar 2003 - 15:55 #8
spørgsmålet _er_ flyttet - men der kan godt være lidt forsinkning på opdateringen på listerne.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 16:02 #9
Nå, nu har jeg anmeldt mig selv for at få fat i dig, viste ikke der kunne være forsinkelse :(
Tak igen :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 16:08 #10
Nu er anmeldelsen lukket, kan jeg se :)
(http://www.eksperten.dk/coadmin/coadmin.phtml)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. januar 2003 - 16:10 #11
jeps ;) det har jeg lige gjort :0) - til en anden gang så er der kontaktinfo på mit minisite - det gør sig gældende for de fleste coadmins.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. januar 2003 - 16:12 #12
OK
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
17. januar 2003 - 12:27 #13
Endnu ikke helt flyttet, plejer det at tage så lang tid?