Avatar billede robotten Praktikant
14. januar 2003 - 15:45 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Søgefunktion tilbage til ikke Pro brugere?

Hej

Har efterhånden fundet ud af, at søgefunktionen nu kun er en pro bruger funktion. Har ikke opdaget det, da det åbenbart er en funktion der er fjernet, efter oprettet medlemsskab fra min side.

Pointen er nu, at jeg vil ønske denne funktion vendte tilbage til ikke Pro brugerne også. Der går ingen skår af mig ved det, bare fordi jeg betaler og gerne vil støtte E.

Men alt for gange ses det, at ikke Pro brugere stiller spm., der enten er stillet 2-3 gange inden for de sidste par timer, el et spm. der kan findes et svar på ved en meget simpel søgning.

Dette oplæg skal ikke ende i "de kan bare betale og blive pro" hysteri. Men derimod, om ikke der er at overdrive, at fjene denne funktion for de alm. brugere.
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 15:51 #1
nu er jeg ikke pro bruger, men man kan da bruge feltet oppe i højre hjørne den virker da nogenlunde
Avatar billede robotten Praktikant
14. januar 2003 - 15:55 #2
Det er også den jeg tænker på. Den kan da si det værste fra. Den eksisterer måske også for ikke Pro brugere?
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2003 - 15:56 #3
Ja , jeg bruger den tit.
Avatar billede robotten Praktikant
14. januar 2003 - 15:58 #4
Ok, så skulle det være på plads. Så må det være en anden debat, hvorfor de så ikke altid anvender den.

Kaster i lige et svar, så jeg rundhåndet kan dele ud? *s*
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2003 - 16:01 #5
En af grundene til den ikke bliver brugt , er at den ikke er gjort tydelig nok på siden.
De andre grunde er nok dovenskab og ugidelighed.*S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2003 - 16:29 #6
http://www.eksperten.dk/list.phtml?searchtype=txt

Og nej, den er ikke tydelig nok.
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 18:28 #7
svar
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2003 - 18:30 #8
>>kenp *lol*
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 18:33 #9
ja 1 point kan vel også bruges *GGG*

ja det er faktisk synd at der ikke er flere som bruger den *ski*e søge funktion, der har feks. være det samme spørgsmål oppe 12 gange inden for 14 dage ang. en bestemt fil som folk tror er virus, de kunne have sparet mange mails (og deres point) bare ved at søge.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2003 - 18:34 #10
>>kenp , det jeg mente var at du skriver svar i en kommentar.
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 18:39 #11
nåååå det kan jo gå lidt forhurtigt *LOL* jeg tror jeg skal lade computer være computer idag!!!! (det har været så slemt at jeg måtte anmelde mig selv1)
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2003 - 18:41 #12
*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2003 - 19:16 #13
Takker for points , jeg skal nok spare på dem.;)
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 19:29 #14
Takker også herfra, ja vi skal jo ikke bruge dem på 1 gang :)
Avatar billede robotten Praktikant
15. januar 2003 - 08:09 #15
heh