Avatar billede gloin Nybegynder
08. januar 2003 - 09:13 Der er 3 kommentarer

12 I-Frames på en side

Er der nogen, der har erfaring med brug af mange I-frames på en side.

På en opgave jeg har skal der inkluderes 11 forskellige I-frames. Indholdet i mange I-frames er bannere med flash etc. Derfor er I-frame løsningen valgt.

Bortset fra at der skal hentes 12 små filer - går det utroligt langsomt. Nogen bud til hvorfor ?

Er der opsat nogle retningslinier for brug af I-frames ?

PS: Alle filer hentes fra samme server.
Avatar billede keysersoze Guru
08. januar 2003 - 09:20 #1
er der evt et link?
Avatar billede gloin Nybegynder
08. januar 2003 - 09:25 #2
lidt sensitive - en kunde jeg har :-)
Avatar billede keysersoze Guru
08. januar 2003 - 09:56 #3
ok...

anyway - det vil jo under næsten alle omstændigheder tage længere tid at loade 12 html sider frem for 1 side. Hvis indholdet af de 12 sider så er bannere/flash m.m. vil det jo så også være med til at gøre det langsommere.

du kan jo evt prøve at lade de 10 iframes være tomme og kun indsætte indhold på én ad gangen og på den måde måske finde ud af om det er en enkelt der er problemet - om det er dem alle sammen samlet der gør det - eller det måske er hovedsiden