Avatar billede rickypriv Nybegynder
05. januar 2003 - 11:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook spørger hele tiden efter pw ved flere konti

Hej.

Jeg har et irriterende fænomen med Outlook.

Jeg har 4 forskellige konti.
Men ofte spørger Outlook efter kodeord og brugernavn når den søger efter ny mail.
Den har allerede de rigtige oplysninger fremme, og jeg skal så bare trykke "Ok" for at den fortsætter med at hente mail ..

Men næste gang den skal søge, spørger den igen!
Hvad er der gået galt her ?
Avatar billede mdomino Nybegynder
11. januar 2003 - 03:20 #1
det gør de fleste outlooks saa vidt jeg ved

det er internetudbyderen som jævnligt tjekker for at være sikker paa, at det er dig som kikker i din post og ikke andre

Det du kan gøre, er naar der blive spurgt, saa sletter du navn og kode -saa felterne staar tomme. Skriver derefter ind paany. Det fungerer et stykke tid igen som det var tænkt -spørg ikke hvorfor
Avatar billede rickypriv Nybegynder
20. januar 2003 - 14:18 #2
Har nu prøvet det et par gange , og det har ikke ændret sig. Men hvis det er en normal hændelse ved outlook , må jeg jo bare finde mig i det.
Det ville dog være rarest hvis jeg kunne blive fri .. for det sker minimum en gang om dagen ..!
Avatar billede snap Nybegynder
21. januar 2003 - 11:58 #3
det er ikke en normal hændelse så den forklaring duer ikke,jeg kører selv med Outlook og har aldrig været udsat for det,men hvad der er gået galt hos dig ved jeg ikke
Avatar billede rickypriv Nybegynder
15. marts 2003 - 14:45 #4
.. lukker.