Avatar billede strcoder Nybegynder
05. januar 2003 - 01:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyeste Spørgsmål

Hej Eksperten.dk, ville det ikke være en fed ting at lave en applikation der kan vise de nyeste spørgsmål, jeg forestiller mig et program brugerne kunne downloade, på den måde slipper i for at få bombaderet jeres forside hele tiden.

Programmet skal connecte til en eller anden form for winsock-server der har adgang til jeres database, denne winsock-server tjekker så 1 gang i minuttet, eller lign.
Programmet skulle have den del brugervenlige (features, sortering, autoopdater funktion, lydgivning ved nye spørgsmål og den slags)

Jeg går ud fra at får bannerbetaling på unikke visning pr. dag eller noget i den retning, hvis dette er tilfældet så burde mit foreslag ikke koste jer penge på den konto.

I kunne eventuelt udskrive en konkurrence om det.

Jeg håber at mit foreslag har givet inspiration til et eller andet.

strcoder
Avatar billede caroc Praktikant
05. januar 2003 - 01:36 #1
Avatar billede strcoder Nybegynder
06. januar 2003 - 06:55 #2
Der gik vist vist ged i den hva ? det er vist bedst jeg lukker her...
Avatar billede capriole Nybegynder
06. januar 2003 - 07:45 #3
har du set at den lever videre i denne tråd??
http://www.eksperten.dk/spm/295428
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
08. januar 2003 - 11:40 #4
expnote.exp.dk
Avatar billede strcoder Nybegynder
26. januar 2003 - 22:56 #5
Lukker her