Avatar billede dille Nybegynder
02. januar 2003 - 23:46 Der er 3 kommentarer

Hvor er mine mails gemt

Er der nogen der kan hjælpe med at finde de modtagne mails på min h-disk
Avatar billede lagkage Nybegynder
02. januar 2003 - 23:51 #1
Hvis du kører med Outlook ekspress er de gemt her :C:\WINDOWS\Local Settings\Programdata\Identities\{B94EC2A0-7108-11D3-9A01-F33379B3E323}\Microsoft\Outlook Express\

& hvis du kører med Microsoft Outlook er de gemt her: res://C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\1030\outlwvw.dll/outlook.htm

Håber det kan hjælpe
Avatar billede boris Mester
02. januar 2003 - 23:54 #2
Du kan vælge filer->eksporter->eksporter til en fil.
F.eks. kan du eksportere alle mails og adresser til en .pst fil.
Hvis du gemmer den og harddisken går ned, kan du ved hjælp af den rekonstruere alting undtagen maillister.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2003 - 00:07 #3
Outlook xp

Drev f.eks.C:\Documents and Settings\Brugernavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst.

Du kan finde din egen sti via Tools - Options - mail setup - Data Files.