Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2003 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kategorier og brugbarhed

Hej eksperter...

Jeg sad lige og surfede lidt i kategorien grafiske opgaver..... så var det jeg tænkte... hvad kan jeg lige bruge min søgning til. i de fleste af trådene, er linke døde, eller også ligger der noget helt andet end hvad der burde.....

derfor tænkte jeg om det ikke var en ide at eksperten.dk lavede en form for upload galleri til brugerne, så spm. stadig ville være interresante at søge på, istedet for at oprette nye hele tiden.....

ved ikke om det er helt umuligt med omkostninger ved det..... men bare en tanke jeg havde...

mvh.
Questis
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. januar 2003 - 22:42 #1
mener vidst de er ved at udvikle noget lignende! men kan ikke helt huske det!
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. januar 2003 - 00:35 #2
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide - XpXp projektet har været igang med sådant noget - men de har valgt at trække stikket, da de ikke mener, at få den fornøden opbakning fra admins side...

Men helt klart er jeg stemt for sådanne features ... Det ville også gøre det nemmere at håndhæve "regl", at alle løsninger skal være tilgænglige for alle - og til alle tider (hmmm.. ser ud til at de har fjernet den fra reglsættet - mente ellers at den var der... :-( )
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
02. januar 2003 - 19:14 #3
>>bearhugx mhh ret træls - det var ellers alle tiders gode ide. Kunne være man skulle vende den med IDG - måske de er interesserede i at denne feature udvikles ?

Der er ikke meget ved sp hvor evt uploadede filer ikke lægere eksisterer. Problemet er vel også at et upload galleri kræver ekstrem meget diskplads. Man kunne dog f.eks. vælge at filerne kun skal gemmes i say 2-3 år hvorefter de slettes. Eller endnu smartere - hvis et link (uploaded fil) er aktiveret X antal gange indenfor en periode slettes filen ikke. Er linket kun aktiveret Y gange slettes den - eller hur ????
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
02. januar 2003 - 19:18 #4
....hvis en bruger så klikker på et link hvor filen er slettet, føres brugeren til en side, der oplyser at filen er slettet
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2003 - 14:13 #5
lukker lige dette spm