Avatar billede 49152 Nybegynder
26. december 2002 - 18:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En lille test ting.

Er der nogen mac brugere, som har lyst til at klikker her:

http://www.saksdesign.dk/scrollDown.htm

Og raporterer om teksten scroller ned automatisk når man klikker på knappen.

Fordi det virker ikke på min udgave af Internet Explorer, og jeg kunne godt tænke mig at vide om det aldrig virker.

VH
Avatar billede soreno Praktikant
26. december 2002 - 18:05 #1
Det virker i mozilla - hvis altså det er relevant :-)
Avatar billede 49152 Nybegynder
26. december 2002 - 20:44 #2
Det ved jeg godt. Det er kun Internet Explorer 5 jeg er interessret i. Men jeg tænker at det måske virker til OS X, fordi jeg kan kun teste på OS 9.

Men tak alligevel soreno, tak.
Avatar billede 49152 Nybegynder
26. december 2002 - 20:48 #3
Man må også gerne skrive hvis det ikke virker. Og hvilken OS og browser man har.
Avatar billede spe Nybegynder
26. december 2002 - 21:59 #4
Det virker ikke hos mig i IE 5 til MacOs X.

Det virker i Netscape 7.01 til MacOs X men ikke specielt elegant.