Avatar billede dennism Nybegynder
26. december 2002 - 11:58 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

CoAdmin...

For nogle uger siden var der CoAdmin valg her på eksperten.
Jeg kan nu regne ud, at jeg ikke fik nok stemmer, til at blive CoAdmin.
Men alligevel vil jeg gerne vide, hvor mange der har stemt på mig! Kan jeg se det et eller andet sted?

Iøvrigt vil jeg også gerne vide, hvor mange CoAdmins der alt i alt er her på eksperten?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. december 2002 - 11:59 #1
Avatar billede prodic Mester
26. december 2002 - 11:59 #2
http://www.eksperten.dk/coadmin/list.phtml
Det er listen over de nuværende.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. december 2002 - 12:00 #3
det med coadminsne kan du se her: http://www.eksperten.dk/coadmin/list.phtml
Avatar billede initializing Nybegynder
26. december 2002 - 12:01 #4
Pelkjaer: Hvor ser du det henne?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. december 2002 - 12:02 #5
Jeg kan se antal stemmer - ved ikke om det er en pro eller coadmin funktion hvis I andre ikke kan - http://www.eksperten.dk/coadmin/vote.phtml
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. december 2002 - 12:03 #6
sorry.. havde ikke set dit link.. :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. december 2002 - 12:05 #7
jeg kan heller intet se..
Avatar billede initializing Nybegynder
26. december 2002 - 12:08 #8
Det er en CoAdmin funktion :)

Hvor mange stemmer fik jeg? :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. december 2002 - 12:10 #9
Du ser nu ikke ud til at være på listen overhovedet.
Avatar billede dennism Nybegynder
26. december 2002 - 12:21 #10
pelkjaer >>

Hvor mange stemmer har vores CoAdmins fået?
Jeg vil gerne vide hvor mange stemmer man ca. skal indsamle, for at få en post som CoAdmin...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. december 2002 - 12:23 #11
Det vil jeg ikke skrive her, der er sikkert en grund til at det ikke er offentligjort.

Men afstemningen er kun vejledende, det er admin og ingen andre der har bestemt hvilke brugere der blev valgt.
Avatar billede dennism Nybegynder
26. december 2002 - 12:25 #12
Men... Vil du ik fortælle om man ca. skal have 100 stemmer for være blandt de andre CoAdmins, eller hva?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. december 2002 - 12:28 #13
Som sagt, det er admin der bestemmer ;)
Og nej, 100 stemmer er langt fra nødvendigt.
Avatar billede dennism Nybegynder
26. december 2002 - 12:29 #14
Oki... :)

Smider du lige et svar, så kan de få pointene? :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. december 2002 - 12:31 #15
:)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2002 - 16:03 #16
jeg ved at nogle af de nye ikke er valgt pga de stemmer de har fået, men mere pga deres aktivitet på eksperten *hvilket ikke skal tolkes som at bare pga man er online 24 timer 365dage på exp, så bliver man CoAdmin* men også hvordan man er på exp.
Om man gør noget for exp, som at hjælpe andre, overholder de regler der nu engang er her, at man hjælper de nye brugere, med at forstå og overholde reglerne.. så der er mange ting der spiller ind, når Admin skulle vælge nye CoAdmin's..

Jeg kan for mig selv sige at jeg allerede et godt stykke tid før at CoAdmin valget fandt sted, var udvalgt som CoAdmin, men fik dog ikke min CoAdmin status før her i december..
Avatar billede initializing Nybegynder
27. december 2002 - 19:17 #17
Nåja jeg frameldte mig valget som CoAdmin :)