Avatar billede nstenberg Nybegynder
18. december 2002 - 03:04 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Lidt julepynt?

Hej!

Hvorfor ikke pynte Ekspertens logo med lidt julepynt her op mod jul? Og så lidt fyrværkeri til nytår? Det ville da være sjovt.

Har lige lavet et lille eksempel på www.thepusher.dk/_spam/exp5.png

/ Nikolaj
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2002 - 07:20 #1
du kunne vel bare give E'et en nissehue på isedet :)
Avatar billede double-g Juniormester
18. december 2002 - 12:31 #2
Tror admin har mere end travlt nok i forvejen. Ellers er ideen da ganske glimrende.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. december 2002 - 16:31 #3
For et par år siden gav E´s dengang 2 adminner sig selv noget af et boom i julegave. De lavede nemlig E´s logo om til en lille flashfilm hvor sneen dalede så nydeligt ned.

Problemet var bare de horder af folk der absout intet havde til overs for dette forsøg på at være hyggelig. Der gik vel 2 dage så var banneret væk efter fuldstændigt latterlige diskussioner.

Min pointe er så at jeg tror de fik lussinger nok dengang omend jeg da ville finde det stemningsfuldt.

/Nikolaj
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. december 2002 - 12:58 #4
nikolajdu haha ja det kan jeg godt huske, det var stor debat omkring det logo. Det var ellers en fin afveksling som gjorden en opmærksom på det var december :)
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2002 - 13:00 #5
eagleeye>> hvordan kan man kontakte jer som admins ? en mail evt. ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2002 - 13:35 #6
du kan skrive til admin på info@eksperten.dk - Jeg kan fanges på nikolajdu3@hotmail.com

/Nikolaj
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. december 2002 - 13:38 #7
Jeg tror faktisk godt at jeg kan huske dengang de prøvede med noget flash, selvom jeg på det tidspunkt mest brugte den nu døde builder.dk

Tænkte dog bare at det ville være lidt sjovt med noget julepynt osv. ligesom de gør på google.com når der er højtider. Men det er nok rigtigt, at der er mange holdninger der skal trives, og at der sikker er stadig er folk der finder fx julepynt latterligt.

Mvh. Nikolaj

[P.S. Det er iøvrigt nogle rigtige gode ændringer/tilføjelser der er kommet til regelsættet. Nu spiller vi for at høre på at folk hele tiden skal rakke ned på MS]
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2002 - 13:43 #8
http://www.eksperten.dk/spm/36154
http://www.eksperten.dk/spm/36103

der var et par af debatterne - Kan desværre ikke finde de rigtigt slemme i min retro-søgnings-oplevelse.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. december 2002 - 13:43 #9
spiller = slipper...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2002 - 13:47 #10
nstenberg - Som du kan læse er jeg langt fra uenig - Problemet er alle dem er der rent faktisk er det.

Anyway så må vi andre bare forsøge at dufte af klejner i stedet :))
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. december 2002 - 13:48 #11
nikulajdu>> Din søgning gik da bedre end min; jeg kunne ikke finde nogle som helst indlæg der omhandlede flash-logoet.
Det er iøvrigt sjovt at se at der var problemer med slashes i Ekspertens php.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2002 - 13:54 #12
nstenberg - Jeg søgte direkte i eksperten kategorien og havde en klar idé om hvad og hvornår jeg skulle lede. :))