Avatar billede dennism Nybegynder
14. december 2002 - 20:46 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Til admin(s)...

Jeg vil bare lige sige, at jeg synes det ville være dejligt, hvis der var for at aktivere et auto-signatur her på eksperten, som automatisk bliver indsat når man bl.a. skriver indlæg...
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 20:49 #1
Ej, ikke for at være på tværs, men jeg synes det inviterer til at man spiller smart med diverse citater fra star trek og ordsprog og talemåder. Det fylder og er træls at se på igen og igen. Hvis det er det man vil have så besøg hol.dk :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. december 2002 - 20:49 #2
Hvad gavn skulle det gøre? Dit navn står jo ude til venstre,
og det er i forvejen ulovligt at reklamere for sit website på
den måde. Så vil der tillige blive flere irrelevante linier i
svarene. Man er her vel ikke for at promovere sig selv, men
for at hjælpe eller søge hjælp. Ik'?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 20:50 #3
ja har faktisk tænkt på det samme et par gange... tror desværre bare at det ville blive brugt til reklame spalte...
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. december 2002 - 20:51 #4
dennism  kan se du ikke bruger dit minisite  som jo enlig er til for det samme. Et enkelt klik på dit navn og man ville kunne se en signatur
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 20:51 #5
bare se på usenet... det er efterhånden blevet fyldt op med ondsvage reklamer i signaturen...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. december 2002 - 20:51 #6
den eneste signatur der må bruges her på eksperten, er ens brugernavn.. og det kan man jo selv overkomme at skrive ;o)
Avatar billede dennism Nybegynder
14. december 2002 - 20:54 #7
Fair nok... Jeg lukker lige dette spm.! :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. december 2002 - 20:55 #8
ahh sorry det var vist muta jeg var kommet til at trykke på :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. december 2002 - 20:55 #9
dennism. Hvad ville du skrive i din signatur, hvis du kunne?
Avatar billede dennism Nybegynder
14. december 2002 - 20:56 #10
Mvh. Dennis Madsen
Avatar billede dennism Nybegynder
14. december 2002 - 20:57 #11
Noget i den retning tror jeg! :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. december 2002 - 20:59 #12
Rimeligt harmløst - men skriv det selv i første indlæg. Så har vi forstået
Avatar billede dennism Nybegynder
14. december 2002 - 21:00 #13
Fair nok... Jeg skal nok holde min kæft! :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. december 2002 - 21:02 #14
dennism => du skal passe på med at bruge signature, hver gang du kommentere /svare.. selvom det er dit brugernavn..

det har været diskuteret flere gange, og jeg ved at det har været taget op med Admin før.. men kan desværre ikke husk resultatet.. men indtil videre.. så være varsom med at bruge det.. måske kun i den sidst afsluttende kommentar..
Avatar billede dennism Nybegynder
14. december 2002 - 21:04 #15
Fair nok...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
14. december 2002 - 21:10 #16
hvis der nu var en autoen hvor man ikke kunne rette, fx. med ens brugernavn, mail og måske ens bruger på XpertsXposed...