Avatar billede wanger.dk Nybegynder
11. december 2002 - 17:52 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

kom nemmest igang...

hejsa 3d exp's..

Har længe villet gå igang med 3ds max, men har først lige nu modtaget en demo af 5'eren..og det er lidt mere uoverskueligt end jeg havde troet..

så mit spm er: Hvordan kommer man nemmest igang med det.??

MVH. Peter Larsen
Avatar billede fun22 Nybegynder
11. december 2002 - 17:54 #1
www.3dmaxer.dk
der er en masse gode tut's
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
11. december 2002 - 17:55 #2
og jeg har ikke lyst til at få en " øvelse, øvelse, og atter øvelse " i hovedet
selvom det jo er det der gør det..hehe
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
11. december 2002 - 17:56 #3
okay thx kigger lige der engang..
Avatar billede ducks Nybegynder
11. december 2002 - 17:56 #4
På vores skole har vi lånt en udmærket bog af Pim Feijen den hedder 3ds Max 5.0 og kan købes hos boghandleren for 350 kr. den synes jeg personligt er rigtig god, bl.a. fordi den er på dansk.

Nu er jeg ikke kommet helt igennem, men du kan da se hvad jeg har lavet ved at have læst noget af den bog: www.digit.gts.dk/digit107/cola.jpg
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
11. december 2002 - 17:58 #5
det er da fedt nok...tænkte nemlig også at købe en bog..men havde bare hørt at der ikke fandes bøger til 3ds max på dansk...
Avatar billede zerohero Nybegynder
11. december 2002 - 18:29 #6
Kaere Peter Larsen,

hvis du virklig gerne vil laere 3D Studio Max paa en smertefri og overskuelig maade bor du kontakte 3D Connection www.3dc.dk i kobenhavn. Hos dem kan du faa en uges lyn kursus i 3D Studio Max. En uge lyder ikke af meget men det er nok - tro mig!!! Jeg har selv taget springet og besogt dem i deres lille tilholdsted paa Amager og det pengene vaerd. De ved hvad de snakker om og du kan sporge dem om hvad som helst! Det kraever selvfolgeligt at du folger op med et par maaneders intens arbejde med 3D Studio Max - men det vil blive en ren fornojelse for dig.

Med venlig hilsen

Soren Klit Lambaek
England (Middlesbrugh University)
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
11. december 2002 - 18:34 #7
okay...mange tak for det søren, lyder for vildt

hvor meget skulle du give for et sådan lynkursus??
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. december 2002 - 20:09 #8
Der er også en anden mulighed det er www.cadskolen.dk
De laver fjernundervisning til 3dsmax det tager et par måneder og koster 900 kr mener jeg.
Har selv taget det engang men du skal lige vide der skal en god portion selvlærer til da der ikke står en lærer og siger nu laver du det og det. Men brænder du for at komme igang er det bare at prøve. Du ender op med et par hundrede sider manual til 3dsmax :)

Ellers er der 3dmaxer.dk og www.3dbuzz.com som har en hel del fede tutorials.
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. december 2002 - 20:16 #9
du kan foresten bestille bogen ducks snakker om online her http://www.futurecom.dk/aarhus/3d-bogen.htm
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
11. december 2002 - 21:10 #10
jeg takker mange gange for svarene...har et sidste spm.

1. hvor gammel skal man være??...jeg er 15, mon de tager en seriøst??
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. december 2002 - 21:19 #11
hvis det er mig du snakker til  skal man sikkert være 18  men mon ikke du kan starte hvis dine forældre skriver under. skriv en mail til dem og spørg :)
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
11. december 2002 - 21:23 #12
okay thx endnu engang...