Avatar billede vuti Nybegynder
27. november 2002 - 16:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SB PCI 512 virker ikke

Jeg har et SB PCI 512 som ikke vil installeres inder XP, den kan ikke finde de rigtige drivere, og når jeg prøver at hente de nye drivere siger den at der ikke er noget SB Live! kort installeret på min computer? w00t please help me
Avatar billede vuti Nybegynder
27. november 2002 - 16:37 #1
ingen der vil hjælpe?
Avatar billede sekam Nybegynder
27. november 2002 - 17:23 #2
Avatar billede robotten Praktikant
28. november 2002 - 15:34 #3
SB kan godt være lidt tricky at installere. Fjern hvad pc'en har fundet af lydenheder i enhedhåndteringen, genstart og lad annulere indlæsning af drivere til det fundne lydkort. Kør bagefter setup programmet, der fulgte med lydkortet. Unde rinstallationen af dette, søges der efter kortet, og driveren installeres.
Avatar billede robotten Praktikant
02. december 2002 - 08:09 #4
Godt, at det kom op at køre. Takker for point.