Avatar billede ferdinand.k Mester
25. november 2002 - 00:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vurdering af en Mac

Jeg sidder med min iBook Special Edition 466 mhz, 10 gb hd, 192 ram, dvd bla bla, i kender den... Hvilket prisniveau ligger den i, og er der nogen der skulle være interesseret i at erhverve sådanne en dejlig frækkert? :)
Avatar billede egonspock Seniormester
25. november 2002 - 01:02 #1
Hvordan kan du da nænne det ;-)
Avatar billede p2 Nybegynder
25. november 2002 - 01:09 #2
Har du et billede?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. november 2002 - 10:21 #3
Hvis du skal købe den i USA brugt, så står den til ca. 6500-7000 kr.

/per
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. november 2002 - 18:04 #4
tja, det er jo en dejlig maskine, men jeg skal sælge den for en kammerat der er taget ud og rejse i en længere periode. Jeg sidder selv med en stationær, så jeg har ikke brug for en maskine... Jeg har ikke et billede af den, men spec filen kan hentes fra: http://manuals.info.apple.com/Apple_Support_Area/Manuals/specs/ibook/L05854A_EN.pdf
Det er Graphite modellen, som er tja, mørke-grøn?! og hvid...
Avatar billede ferdinand.k Mester
01. juli 2003 - 14:22 #5
har fået solgt skidtet. 5500 penge...