Avatar billede ostergaard Nybegynder
23. november 2002 - 00:39 Der er 6 kommentarer

skifte mellem programmer

Kan man skifte genvejen i OSX hvor man skifter mellem de åbne programmer (Æble+tabulator) den konflikter med mine genveje i f.eks. Quark. Man kunne i OS9 så mon ikke man kan i OSX?? Jeg er ved at blive sindsyg!! :)
Avatar billede oersted Novice
23. november 2002 - 00:43 #1
Hent LiteSwitchX - så ka du bruge æble-tab igen + et par andre features
Avatar billede ostergaard Nybegynder
23. november 2002 - 00:58 #2
Jeg synes desværre ikke den sætter æble+tabulator funktionen ud af drift > jeg ønsker at genvejen skal ændres helt som man kunne i OS9 > Ellers et meget cool lille program… måske jeg sætter programmet forkert op?
Avatar billede oersted Novice
23. november 2002 - 13:37 #3
så tror jeg du skal ha fat i Keybord Meestro - der har du flere muligheder.
Jeg synes bare Switch er lift mere fikst. Det eneste jeg egentlæig mangler er at kunne skifte mellem åbne sider i samme program - det kan jeg ikke rigtigt få til at fungere, men æble+tab giver skift mellem åbne programmer på en bedre måde en standard OSX. Det skulle i øvrigt være anderledes i Jaguar ..
Avatar billede oersted Novice
23. november 2002 - 13:39 #4
undskyld, maestro, hedder det
Avatar billede ostergaard Nybegynder
24. november 2002 - 16:23 #5
Så mangler jeg bare at vide hvordan jeg slår OSXs egen genveje fra - der er også skjul og vis Docken genvejen æble-alt-D - den vil jeg også gerne have væk - kan man det? Du har ret LiteSwitch er lidt mere fikst!
Avatar billede oersted Novice
24. november 2002 - 19:36 #6
hmmm ved det faktisk ikke. Måske gør de på mediamac.dk  ..