Avatar billede zahi Nybegynder
18. november 2002 - 15:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Side opsætning - bredde

Jeg har en hjemmeside som , når man åbner den fra nogle komputere , den udnytter f. eks kun 30 % af skærmen, men på nogle andre maskiner udnytter den 100 % skærmen. Altså når jeg åbner den, den bliver vist kun på en lille del af skærmen ikke på helle skærmen.

Så vidt jeg kan huske man kan ændre opsætning af siden , men kan ikke huske hvor ?
Avatar billede domino1977 Nybegynder
18. november 2002 - 15:14 #1
hvad vil du have 30 eller 100%???
Avatar billede sarkis Nybegynder
18. november 2002 - 19:42 #2
du mener måske hvordan man ændre skærmopløsningen hvis ja så ... højreklik på skrivebordet- vælg egenskaber- vælg fanen "indstilinger"- bevæg pilen mod større eller mindre opløsning- vælg anvend og ok!
En skærmopløsning på 1024*768 er optimale hvis du spørger mig.
Avatar billede zahi Nybegynder
21. november 2002 - 14:42 #3
jeg vil have 100%
men jeg har snakket med nogle "eksperter" som siger at der er ikke noget der kan gøres, fordi sitet er lavet på  måde at den udnytter skærmen bedst hvid man har skærm opløsning 800x600. hvis man har højere opløsning bliver siden vist kun på en del af skærmen.
Avatar billede claus_jac Nybegynder
21. november 2002 - 18:09 #4
ØØØØHHHH er det en side du selv har lavet, eller er det en du ofte besøger???? (dine svar og spørgsmål lyder lidt vage, ellers giv eksempel.)
Avatar billede zahi Nybegynder
22. november 2002 - 09:23 #5
:-)
Det var ikke mig der har lavet siden. Det en firma der har lavet sitet. Jeg skal bare vedligeholde sitet. Jeg kan ikke give dig adressen fordi sitet er ikke 100% færdig, og åbn for alle.
Men så vidt jeg kan se nu, er der ikke noget jeg kan gøre, så jeg vil lukke sørgsmålet.