Avatar billede rpaasch Nybegynder
17. november 2002 - 18:14 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vudering - Vordingborg Seminariums Fitnesscenter

Hvad siger I til dette her? www.vordingbsem.dk/rasmus.nsf

Det er stadig på testplan, så der kan være ting der ikke spiller. Det er en domino R5 server og da jeg først begyndte at "rode" med domino for 6 måneder siden, kan dette derfor være årsagen til at nogle ting er lidt mærkelige.
Avatar billede pyha Nybegynder
17. november 2002 - 18:22 #1
første indtryk: Meget fint!..
Hmm.. har nu klikket lidt rundt på sitet..  Jeg kan squ ikke rigtigt finde noget at kritisere.. ;)

Jeg går ud fra, at linkene til instruktørerne er midlertidige (sender brugeren til mystiske udenlandske sider)

hvad er tallet i nederste højre hjørne?

Nize!
Avatar billede neteffect Nybegynder
17. november 2002 - 18:27 #2
Siden er lidt for bred til at kunne vises uden vandret scrollbar på en 800 pixels bred skærm
Avatar billede izemate Nybegynder
17. november 2002 - 18:54 #3
Flot og stilren :) keep up the good work

\\izemate
Avatar billede melao Nybegynder
17. november 2002 - 19:02 #4
Er det en side du får penge for at at lave?

Bilederne til venstre er gode, "Vordingbors Sem.."-teksten i toppen passer ikke rigtig ind.

"Lørdag d. 16 November 2002" er en overflødig oplysning.

Menuens 3D effekt passer ikke rigtig ind.

/Casper
Avatar billede sts2002 Nybegynder
17. november 2002 - 21:10 #5
Hvordan har du lavet den.. ?? er lidt nysgerrig i at høre hvilke kodesprog og måske mest fordi den hedder nsf.. hvad er det iøvrigt??

Måske dumt sp. men jeg kender den ikke.

Men meget flot at se på..
Avatar billede rpaasch Nybegynder
18. november 2002 - 18:29 #6
For at læse mere om Notes, kig her: http://hjem.get2net.dk/dominosolution/hvader.htm

Eller på www.notesnet.com samt www.lotus.com