Avatar billede katborg Praktikant
15. november 2002 - 11:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link i mail = åben ny browser

Hej

Jeg har sat min profil op til at jeg modtager mails vedr. emner, som jeg kan indeholde spm, som jeg enten kan svare på, eller give mig tips som jeg selv kan bruge.

Når man klikker på disse links i disse mails åbnes sidste browser - hvilket jeg nogen gange synes er lidt irriterende.

Kan det ændres så der åbnes en ny browser istedet ?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2002 - 12:28 #1
Det er noget du skal sætte din browser/e-mailklient til at gøre.
Alt det sendes fra eksperten er ren tekst - når du ser et link i din mail er det kun fordi din e-mailklient ser www.etellerandet.noget, og automatisk laver det klikbart.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2002 - 12:29 #2
Og bruger du IE så prøv følgende:
Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Fjern hak i Genbrug vinduer til start af genveje.
Avatar billede katborg Praktikant
15. november 2002 - 12:46 #3
SUPER :-)

Hvad skal du have af point for det ??
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2002 - 12:47 #4
Haha - giv mig 0, så er jeg tilfreds. :)