Avatar billede carobaro Nybegynder
07. november 2002 - 08:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Om admin-account

Hej. Jeg har fået en gammel pc fra min fars arbejde og ville gerne installere nogle forskellige basale ting. Især ville jeg gerne kunne benytte mig af msn-messenger... Men pc'en er forsynet med en administrator konto, der gør, at jeg skal logge ind som administrator før jeg kan installere/downloade ting. Jeg har henvendt mig på daddy's arbejde, men der er ingen, der kan huske den gamle administratorkode! Jeg har Windows 2000... Hjælp!
Avatar billede themustangman Nybegynder
07. november 2002 - 08:30 #1
Formater den og install. windows igen
Avatar billede themustangman Nybegynder
07. november 2002 - 08:31 #2
Hvorfor ligger spm egentlig i denne kategori?
(Databaser>access...)
Avatar billede carobaro Nybegynder
07. november 2002 - 08:32 #3
hvordan kan jeg gøre det uden at have admin-koden???
Avatar billede mugs Novice
07. november 2002 - 08:32 #4
Det du rent faktisk spørger om, er en kode / program med hvilken du kan knække password. Det er ulovlig med sådanne spørgsmål på eksperten, idet det er nødvendigt at henvise til ulovlige sider. Og dette uanset, at du er kommet lovlig til din PC med programmer. Jeg kan kun opfordre dig til at lukke spørgsmålet. Beklager.

Du kan evt. prøve at søge i spørgsmålsoversigten om andre har haft samme problem :o)
Avatar billede amerikaner Nybegynder
07. november 2002 - 08:32 #5
Jeg er "næsten" sikker du ikke få hjelp her.

1) Dette kategori er Databaser:Access
2) Din konto er så nye det er "scary"
3) Windows 2000 sikerhed er virkligt GODT
4) Gammel pc og Windows 2000 skal ikke være i den samme sætning
5) Den lyde "illegal"
Avatar billede carobaro Nybegynder
07. november 2002 - 08:34 #6
Undskyld, jeg er ny og dårlig til pc-crap... jeg ved ikke engang, hvordan man flytter spørgsmålet. Undskyld, undskyld. Det her er ikke bogus eller ulovligt. Undskyld - men det var min fars arbejdskollegaer, der anbefalede mig at søge hjælp her...
Avatar billede robotten Praktikant
07. november 2002 - 08:38 #7
Avatar billede robotten Praktikant
07. november 2002 - 08:42 #8
mugs>> jeg har selv brændt fingrerne på en udtalelse som din. Det er _ikke_ ulovligt at spørge om sådan et program her på E. Og det fordi, at der er mange sytemadministratorer der gennem tiden har haft samme problem, og de har fået hjælp herm, uden problemer.

carobaro>> Hvis nogle af di givne forslag ikke lige hjælper, vil jeg anbefale dig at lukke dette her spm., og oprette et nyt under win2000 kategorien. Og deri ligge et link til dette her spm.
Avatar billede themustangman Nybegynder
07. november 2002 - 08:46 #9
Vil du ikke have nogle af pointene igen?
Avatar billede carobaro Nybegynder
07. november 2002 - 09:14 #10
Nej, det er ok. Det var bare det her eneste spørgsmål,jeg skulle have svar på... Jeg vidste ikke helt hvor mange point, det var normalt at "udlove" - jeg tror jeg ender som blondine-vits herinde!
Avatar billede robotten Praktikant
07. november 2002 - 09:30 #11
carobaro>> he he...  et svært spm. ligger normalt på ca 60 point, og et let på 15 point. De max 200 point kan så udloves, hvis det fx et et vigtigt spm. der haster.
Avatar billede carobaro Nybegynder
07. november 2002 - 09:32 #12
Hey robot: ok, tak... man lærer mens man lever. Håber Themustanmgman bruger dem mere fornuftigt end jeg.