Avatar billede supremebot Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:24 Der er 8 kommentarer

hvis man ikke ved noget om xml og især dom/xml men gerne vil

hvis man ikke ved noget om xml og især dom/xml hvor finder man så best noget info om det, altså noget helt på begynder stadiet.

Det kan være gode bøger om det eller hjemmesider bare det er til at forstå.

jeg kan selve følgelig mit HTML og en heldel PHP
Avatar billede medions Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:28 #1
Her er alt hvad du har brug for..:

http://www.w3schools.com/dom/default.asp

//>Rune
Avatar billede tlunde Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:31 #2
Avatar billede lequet Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:45 #3
Den her bog er efter min mening virkelig god.

http://www.idgforlag.dk/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-424-6
Avatar billede tlunde Nybegynder
25. oktober 2002 - 10:26 #4
SMider lige et svar også :)
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
24. november 2002 - 19:23 #5
Hey jeg har selv lavet en Javscript DOM parser til min "hjemmeside"(Design har aldrig været min stærke side) www.friserverplads.dk/tubesign/cykling.html hvor jeg har brugt XML arket www.friserverplads.dk/tubesign/data.xml

Jeg vil sige at w3 schools er det bedste sted at begynde, jeg har brugt den side også "Javascript bogen" der giver lidt generelt DOM

Og hvis du  vil lave en parser kan jeg anbefale dig at bruge løkker der går alle undernoderne i tabellen xmldata.ChildNodes[0] igennem. Du kan se det i mit javascript på siden (Jeg er ikke så god til at skrive forklaringer på)
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
24. november 2002 - 19:36 #6
En anden rigtig god ting er at downloade Microsoft XML Core Servive(MSXML)4.0 der er en rigtig god dokumentation af DOM og mange andre XML ting
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
11. december 2002 - 18:05 #7
Den ligger nu på
http://cykelsiden.frip.dk/
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
20. december 2002 - 16:38 #8
øhh den ligger ikke længere på nettet men var det ikke en ide at acceptere et svar