Avatar billede visnieg6 Nybegynder
11. oktober 2002 - 02:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word 2000 - Sideopsætning

Når jeg forsøger at ændre margenstørrelse optræder den forfærdelige melding fra Window'98 om at programmet har begået en ulovlig handling og programmet afsluttes.

Er der nogen der kender denne "fejl"?
Avatar billede splatpack Nybegynder
11. oktober 2002 - 02:04 #1
Det er lang tid siden jeg har kørt win 98 og, har set denne fejl men det jeg gjorde var at, geninstallere Word, så virkede det igen
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
11. oktober 2002 - 07:28 #2
I Word 2000 er der også en repair-funktion under Hjælp.
Avatar billede jkrons Professor
11. oktober 2002 - 08:47 #3
Har du opdateret til nyeste service pack?
Avatar billede jones_net Nybegynder
11. oktober 2002 - 10:13 #4
lyder mest som en fejl i word - derfor ville jeg geninstallere Word som splatpack skriver. At finde fejlen kan meget nemt tage meget længere tid end at geninstallere.
Og det hjælper i 95% af tilfældende:-)

/J
11. oktober 2002 - 10:22 #5
Installer SP1 fra www.windowsupdate.com