Avatar billede cool_code Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:54 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Gode links til mailservere

Jeg søger efter en god mailserver som fungerer sammen med IIS 5. Den skal desuden være forholdsvis let at installere.

Det må gerne være både Freeware, Shareware eller med licens.

Jeg giver de første 5 links hver 3 point når jeg har kigget deres links igennem.

Selve opsætningen kommer senere..

Nogen gode links .....?
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. oktober 2002 - 19:38 #1
www.argosoft.com er god, men hvis du vil have stort samspis med IIS så skal du selvfølgelig have exchange
Avatar billede burningice Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:05 #2
jeg har fundet http://www.mailenable.com/ rigtig dejlig at arjebde med, og der findes versioner både til freeware og betaling.
Avatar billede cool_code Nybegynder
06. oktober 2002 - 11:34 #3
bufferzone: argosoft har jeg faktisk prøvet men kunne ikke få den til at spille......3 points for linket

cyperfessor: Den kendte jeg ikke, men er igang med at downloade for at kigge lidt på den....3 points for linket

Er der ikke andre gode links til mailservere ????
Avatar billede dr-dew Nybegynder
08. oktober 2002 - 09:24 #4
VisNetic mailserver er en virkelig god og stabil mailserver. Den er godt nok halvdyr, men pengene er absolut givet godt ud!

Du kan finde en Trial på http://www.deerfield.com/products/visnetic_mailserver/ - De har rent faktisk tilbud på licenser for tiden...
Avatar billede dr-dew Nybegynder
08. oktober 2002 - 09:51 #5
VisNetic MailServer er en utrolig god og stabil mailserver. Den er godt nok halvdyr, men den er ale pengene værd!

http://www.deerfield.com