Avatar billede tummas Nybegynder
30. september 2002 - 10:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overskrift

Det er en ting der iriterer mig,og som jeg ikke kan få fjernet det er at word formaterer en tekst til overskrift hvis jeg laver en tekst fed og af samme type og størrelse som overskriftstypen, er der nogen der kan hjælpe mig med at få fjernet denne autofunktion.
Avatar billede webfear Nybegynder
30. september 2002 - 10:20 #1
jeg har selv samme problem, så jeg er lige med på en lytter..

Men jeg plejer at løse mit problem ved at trykke "ctrl z" lige efter at teksten bliver lavet til en overskrift, så fortryder man den automatiske handling.
Avatar billede Inge Nybegynder
30. september 2002 - 10:24 #2
Så vidt jeg husker kan det fjernes under Funktioner - Indstillinger for autokorrektur - Autoformat og så mener jeg det er det første flueben der skal fjernes "Indbyggede overskrifter...
Avatar billede tummas Nybegynder
30. september 2002 - 10:32 #3
tak for hjælpen du viste mig vej til næsten det rigtige. det rigtige er funktioner-autokorrektur faneblad "autoformat under skrivning" og flueben "definer typografier ud fra formateringen"