Avatar billede ti Nybegynder
28. september 2002 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tracker software

Er der nogle der kender til ovennævnte database, er nogle år gammel. Den er vist nok udvikles af et firma der hedder Maximizer.

Hvordan kan jeg importere data fra det program til et mere moderne program. Det er ikke nødvendig at data fra programmet skal kunne læses af en anden database, men f.eks. et regneark eller tekstbehandlingsprogram.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. november 2002 - 00:10 #1
Du skriver slet ikke noget om du har prøvet at åbne det i et prg. Åbn f.eks Word gå i filer > åbn > sørg for at der er vinge i alle filer under filtype. Spændende om du kan åbne det. Prøv dig frem i de forskellige programmer som du har liggende på din pc for at se om der ikke er et der kan åbne det. Hvis du kan få det åbnet kan du jo gemme igen men som f.eks .doc eller .xls alt efter hvilket program som du får til at virke. Du kan jo også mens det er åbnet kopiere det og sæt ind hvor du måtte ønske det.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. november 2002 - 18:21 #2
Tak for point :-)
Fik du det til at fungere?
Avatar billede ti Nybegynder
08. november 2002 - 11:04 #3
Ja, jeg har fået det over i word. Tak for hjælpen