Avatar billede -anders- Juniormester
27. september 2002 - 10:35 Der er 1 løsning

Gemme et søgeresultat/filter så det kan bruges igen

Hej Eksperter, er der en metode til nedenstående senarie:

Jeg har en form i tabelformt, på denne form har jeg et søgefelt der kan skrives i, samt en knap der eksikvere en kode der søger efter det jeg har skrevet, et evt. resultat bliver så returneret i formen som et filter. Næste step er så at jeg feks. højreklikke på et felt og vælger filtrer efter det markeret. På denne måde kan jeg så finde frem til det endlige resultat.
Spørgsmålet er nu:
Kan jeg gemme dette resultat så jeg senere evt. kunne vælge det på en liste, og vupti så har jeg mit filterresultat i formen. Jeg er bekendt med funktionen filtrer efter formular, og så gemme som en forespørgsel, men ønsker ikke at bruge denne funktion. Postkilden til min form er en forespørgsel som er sat sammen af flere tabeller, alle opslag og relationer køre som det skal. Selve søgefunktionen (step1) er klaret og køre uden problemer.
Nogen der kan hjælpe?
/Anders.
Avatar billede -anders- Juniormester
27. september 2002 - 11:00 #1
Undskyld det forkerte forum, flytter det til access