Avatar billede blaman Nybegynder
27. september 2002 - 09:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sprog i login

Hej eksperter.
Jeg har lige været igang med at installere windowsXP pro.

Men jeg har et problem. Jeg har 3 brugere på computeren. Men ved login siden er tasteturet engelsk. DVS jeg ikke kan benytte forskellige bokstaver.
Jeg har kigget under sprog indstillinger for alle brugere, men de står alle til dansk.

Hvordan kan jeg lave det om ?
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2002 - 10:27 #1
Hmm... log på med administratoren, og kig indstillingerne der.
Hvis du sætter alt til dansk, samt under "Region.." siger du at den skal føje det til alle brugere af computeren. Så genstarter du og det burde virke :)
Avatar billede blaman Nybegynder
27. september 2002 - 10:36 #2
Super. nu virker det! Tak for hjælpen