Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 13:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

² på Mac. (Alt+0178 på PC)

Jeg ønsker at vide hvad skal taste på en Mac for at frembringe ² tegnet. (Alt+0178 på PC)
Avatar billede zaditor Nybegynder
19. september 2002 - 13:18 #1
Kan du ikke bare gå ind under tegnoversigt?? På en Windows maskine er det alle programmer - tilbehør - systemværktøjer - tegnoversigt... Jeg tror du kan finde den derinde...
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 13:19 #2
yes, men nu er det sådan at jeg ikke sidder ved min Mac og er i gang med at skrive en vejledning/forelæsning.
Avatar billede zaditor Nybegynder
19. september 2002 - 13:20 #3
Hmm... Men det kunne du jo prøve...
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 13:21 #4
Problemet er jo ikke at finde den, men jeg prøver at bruge eksperten til at hurtigt få et svar. Og må da sige at du lyder som en der aldrig hørt rørt ved en Mac, når du giver mig en Windows vejledning ;)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 13:30 #5
Nå..men så ringer vi da bare ned til arbejdet :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 14:03 #6
Og de kunne kun henvise til Superscript af et to-tal *G*
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 14:04 #7
Så nu spørger jeg igen.. hvem ved hvordan man laver et ² på en Mac? ;)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 18:59 #8
hmm?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. september 2002 - 21:29 #9
nå, så må man jo tage ned på arbejdet i morgen :)
Avatar billede macintosse Nybegynder
19. september 2002 - 21:49 #10
På macen er det programmerne der bestemmer det. fx kan du ikke lave det i tekst og lyd men InDesign, Quark og word kan.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. september 2002 - 12:33 #11
:/