Avatar billede madsbofalk Novice
15. september 2002 - 10:06 Der er 2 kommentarer

Printerproblemer fra Classic

Jeg kan ikke printe med min EPSON SC740 fra programmer under Classic (OS9.2). Jeg har installeret printeren med den medfølgende software. Får meldingen: "Kontroller at printeren er tændt og online" - og det er den:
under OSX er der ingen problemer.
Avatar billede egonspock Seniormester
15. september 2002 - 17:46 #1
Har du valgt den i 'vælger'/'chooser' ?
Avatar billede madsbofalk Novice
15. september 2002 - 17:53 #2
Ja, her får jeg at vide, at "Den valgte port kan ikke vælges, da Apple Talk er aktiv, eller en anden applikation bruger den". Jeg slår Apple Talk fra (og der er ikke andre applikationer åbne) - samme resultat. Går jeg kort efter ind i Vælger igen, skal jeg starte forfra med at vælge.