Avatar billede cortz Nybegynder
10. september 2002 - 19:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Download

Hey jeg ville gerne spørge om man kunne downloade 3d studio max eller købe det...?
Avatar billede initializing Nybegynder
10. september 2002 - 19:15 #1
Du kan ikke downloade det eller en trial af det. Du skal købe det men det koster en del :) Sådan ca. 40.000 kr.

-Martin
Avatar billede kennyb Nybegynder
10. september 2002 - 19:16 #2
du kan seføli få det ulovligt, men det er ikke lovligt at vise sådanne adresser her...!
Avatar billede cortz Nybegynder
10. september 2002 - 19:17 #3
Hvorfor koster det så meget..?
Avatar billede loonz Nybegynder
10. september 2002 - 19:17 #4
Med studielicens er det vist ret meget billigere, men ved ikke lige præcis hvor meget.
Avatar billede initializing Nybegynder
10. september 2002 - 19:17 #5
Fordi det er et prof. program som kan meget :)

Se bl.a. hvad folk har lavet med det på www.3dmaxer.dk
Avatar billede coldstorage Nybegynder
10. september 2002 - 19:18 #6
Hvis du er studerende kan du købe en studiepakke... den koster vist 10.000 kr men du får kun den tidligere version af 3dsmax, altså lige nu ville du nok få version 3.0
Avatar billede initializing Nybegynder
10. september 2002 - 19:18 #7
Loonz med studie licens har man det kun i 1 måned elelr sådan noget.
Avatar billede initializing Nybegynder
10. september 2002 - 19:18 #8
Den officielle side for 3dsmax er http://www.discreet.com/
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. september 2002 - 19:20 #9
trial versionen..hvad indeholder den? og hvor længe varer den? ..er det bare fyld version i en kort periode el. hva?
Avatar billede loonz Nybegynder
10. september 2002 - 19:21 #10
ini> oki, det vidste jeg ik!
Avatar billede initializing Nybegynder
10. september 2002 - 19:23 #11
Nemo: Man kan ikke få en trial version...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. september 2002 - 19:45 #12
nårh..troede du skev..damn ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. september 2002 - 01:43 #13
initializing  du kan godt få en trial af 3dsmax  men du kan ikke downloade den du skal have den sendt med posten.
En studielicens holder i 12 måneder mener jeg det er  sidst jeg så var det version 2.5  men mon ikke du får en version 3 nu hvor 5eren er kommet.
http://www.discreet.com/products/3dsmax/  hert kan du få en trial  hvis du klikker på  order demo i venstre side.
Avatar billede snotklat Nybegynder
11. september 2002 - 10:14 #14
Hmm, mon der er point der burde omfordeles på dette spm? For det er jo michael-k der har ret...
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. september 2002 - 16:15 #15
hehe  nej det er lige godt  håber bare der er et par stykker der undersøger det de svare på inden de svare :-)
Men du har da ret han skulle ikke have de 60 point  der er jo ikke noget af det der er rigtigt ;-)