Avatar billede capion Nybegynder
10. september 2000 - 17:09 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

SVÆRT !

Hvor mange lande findes der i verden ?
Jeg kan ikke finde nogen søgemaskiner eller andet som kan fortælle det...Kan I ?
Avatar billede mpj Nybegynder
10. september 2000 - 17:22 #1
Godt spørgsmål!
Avatar billede tommyv Nybegynder
10. september 2000 - 17:28 #2
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/indexgeo.html kan du finde landene ifølge CIA. Så er det bare gå i gang med at tælle :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. september 2000 - 17:31 #3
http://www.freediskspace.com/Folders/3652000/
Næsten nederst til højre i blanketten er der et rullemenu hvor man skal vælg hvilket land man kommer fra, bare begynd at tælle :)

CRIKA 244
Avatar billede capion Nybegynder
10. september 2000 - 17:44 #4
jeg synes jo, at I begge svare..nogenlunde ens, men jeg skal jo selv tælle..\'øv*..Nå, men for ligesom at afslutte dette...vær´s go´ 50/50
håber I syens at det er OK..
Avatar billede tommyv Nybegynder
10. september 2000 - 18:20 #5
Det er bare helt i orden for mig :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. september 2000 - 18:26 #6
Også mig :)
Avatar billede capion Nybegynder
10. september 2000 - 21:11 #7
the twins have spoken
Avatar billede tommyv Nybegynder
10. september 2000 - 21:59 #8
capion>> *LOL*
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. september 2000 - 22:25 #9
capion>> *LOL*
Avatar billede stroehm Nybegynder
11. september 2000 - 11:36 #10
www.activeserverpages.dk findes en tutorial / source man kan downloade, hvor alle lande ligger i en db klar til brug eller til videre brug...
Avatar billede prodic Mester
11. september 2000 - 11:47 #11
http://www.state.gov/www/regions/independent_states.html

med uafhængige stater menes : :  In this listing, the term \"independent state\" refers to a people politically organized
into a sovereign state with a definite territory recognized as independent by the US.

men svaret er i henhold til det link jeg lige pastede ca. 190 uafhængige stater.

Om den så har alle de der små banan-republikker med...det er vel en anden sag.

Svaret er fundt via en søgemaskine....
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. november 2000 - 16:01 #12
Thanks for your question. The C.I.A. World Factbook lists 266 separate countries in the world. For more information, visit http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/index.html