Avatar billede zaiz Nybegynder
23. august 2002 - 22:14 Der er 9 kommentarer

Partner søges...

Hej,

Vi søger en person til det at designe websider med et særligt øje for brugervenlighed ;-)

Det jeg søger er en partner, medhjælper, freelancer m.v til mit lille web udviklingsfirma zaiz development.

Vi udvikler i ColdFusion og mangler en dygtig CF'er - det er smatidigt vigtigt at vedkommende er ferm på designsiden da vi meget mangler disse kompetencer, altså lidt af en allrounder.

Vores eneste/primære CF produkt er en større portal der har været i drift i mere end 2 år og har ca. 400.000 sidevisninger om måneden.

Opgaverne fremover vil bestå videreudvikling af bestående portal(er), websites, CMS system m.v - vi er i en genopbygningsfase, så forslag er også velkomne - skriv også gerne hvis du ikke kan kode CF men blot er vild med design og projektering af websites.

kenneth@zaiz.dk
Avatar billede snebolle Nybegynder
24. august 2002 - 11:10 #1
Jeg vil gerne være med til at designe nye hjemmesider. Men at vedligeholde eksisterne sider har desværre ikke min interesse. Og jeg har heller ikke kendskab til ColdFusion. Så min assistance skal nok være "blot er vild med design og projektering af websites."
Men hvis det alligevel skulle have interesse, så kan i/du bare kontakte mig

Mvh René
rene@itkurven.dk
Avatar billede larsdp Nybegynder
24. august 2002 - 11:51 #2
Jeg er med på den værste :-)

http://home19.inet.tele.dk/chip/
http://der-alte.dyns.net
kan desværre ikke kode cf :-(
icq 164912953
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 14:23 #3
Jeg er vild med at designe og det er helt klart her jeg har min stærke side, ellers kan jeg HTML, en smule Javascript & ASP, men CF har jeg aldrig prøvet, så det tror jeg ikke er noget jeg er god til, dog er jeg villig til at lærer.

I kan se mere på www.device.dk, og hvis det har interesse kan I kontakte mig på osj@device.dk
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. august 2002 - 14:26 #4
larsdp>> super feh folio du har der.... måte bare sige... dejlig  anderledes :D
Avatar billede zethcom Nybegynder
25. august 2002 - 22:19 #5
Jeg har lavet webdesigns i lidt over et år.. Jeg har også kendskab til PHP/Mysql..

Læs mere på: www.zethcom.dk
Avatar billede jensenjensen929 Nybegynder
25. september 2002 - 00:40 #6
Lyder spændede...meget spændende

Har bl.a. lavet www.smaa-el.dk

og har været kvalitetskordinator på
udviklingen af mere fysiske produkter.
Hvor brugervenligheden var i højsædet.
Avatar billede lingobar Nybegynder
25. september 2002 - 10:36 #7
Dig med Smaa-el.dk. Du skal lige vide at du er lidt ude af den her liga.
Avatar billede ctacta Nybegynder
10. november 2002 - 11:31 #8
Det er da en kanon fed side han har lavet :-)
Avatar billede bl00d Nybegynder
14. november 2002 - 14:54 #9